internetten met apple tv discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) stefdejong schreef: Citaat: Minimaal iOS 5.0.1 als ik het goed zeg. (5.1 is dus niet hoognodig op je iPad) Draait er op die iPad 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
stefdejong schreef:
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het is inderdaad erg vreemd dat het schuifje niet tevoorschijn komt als de Apple TV geselecteerd is. Eerste wat in me opkomt is dat firewalls blokkeren, maar je kunt de Apple TV wel vinden met je iPad dus dat vraag ik me af.
|
|
|||
|
|||
op de draait 5.1 vanmorgen geupdate
duske |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nee da apple tv is toen straks geupdate toen ik hem aanzetten kwam dat tevoorschijn en ging automatisch
dus ik denk dat het goed is duske ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 maart 2012 om 18:39 ---------- Citaat:
Hoi Lees ik uit deze reactie dat allebei de apparaten de zelfde software moeten hebben ?? duske |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga ervan uit je Apple TV up to date is, maar dit kun je het beste wel controleren. Gewoon voor de zekerheid, want dit kan de oorzaak zijn van je probleem.
|
|
|||
|
|||
Stef . bedankt uiteraard allemaal bedankt ik zal het morgen controleren
duske |
|
|||
|
|||
Ik wil via deze weg iedereen bedankt die mij geholpen heeff Het is gelukt dank zei jullie
Bedankt duske |
|
|||
|
|||
Ipad 1
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
is 3G internetten op de iphone sneller met vodafone dan met t-mobile | Amien | Vodafone | 3 | 16-12-08 22:26 |
Internetten met iphone. | iphonejoey | Archief | 2 | 02-12-08 17:39 |
Internetten met de iphone | Swiftly | iPhone algemeen | 3 | 15-07-08 16:36 |
Problemen met internetten | neptunes | Wi-Fi | 2 | 27-04-08 19:05 |
Internetten met Telfort | Shlomo | KPN | 3 | 30-03-08 17:04 |
|
|