Buffering probleem via draadloos netwerk/NAS discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan draadloos op z'n ATV2 1080p .MKV (tussen de 7 en 12 gb groot) bestanden zonder buffering afspelen? En lukt dat niet, kunnen jullie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wie kan draadloos op z'n ATV2 1080p .MKV (tussen de 7 en 12 gb groot) bestanden zonder buffering afspelen? En lukt dat niet, kunnen jullie 720p .MKV bestanden dan wel zonder buffering afspelen?
Ik heb eigenlijk geen last van schokkerig beeld maar wel dat in een film de ATV een keer of acht even moet bufferen om weer bij te komen.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb even in de TC gezeten maar ik kan de 2,5ghz niet echt uitzetten. Ik heb de 5ghz wel voluit open gezet. Mijn macbookpro pikt die in ieder geval op dus hij zend wel uit.
Ik heb op mijn ipad, iphone en at2 ook de nieuwe xbmc 11 gezet en het is wel iets beter maar als ik nu mijn dvd's kijk dan hoor je het geluid haperen. Maar het is wel iets beter geworden! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Atv2 met NAS in netwerk zetten | Spriete | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 9 | 20-01-12 20:19 |
Mac OS X: Thuisdeling muziek naar iphone steamen van een nas in netwerk | iphoneEd | iTunes | 8 | 15-03-11 15:55 |
probleem draadloos netwerk Wi-Fi | flashcs | Wi-Fi | 4 | 04-03-11 09:54 |
draadloos netwerk onvindbaar | litmanen10 | Wi-Fi | 5 | 31-03-10 18:37 |
vind geen draadloos netwerk | xbored | Wi-Fi | 8 | 31-03-09 17:20 |
|
|