pc bestanden naar apple tv discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede morgen. Ik heb een vraag. Apple tv werkt goed in combinatie met ipad 2. Wat niet werkt bestanden van pc overbrengen naar tv. Tv ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
pc bestanden naar apple tv
Goede morgen.
Ik heb een vraag. Apple tv werkt goed in combinatie met ipad 2. Wat niet werkt bestanden van pc overbrengen naar tv. Tv scherm geeft aan thuisdeling inschakelen, dat werkt ook. Op de pc is thuisdeling intestellen geeft mappen aan, alleen wat niet werkt dat op het scherm van de tv onder computers geen mappen verschijnen. Heb al heel veel geprobeerd. Denk dat het aan de pc ligt maar wat, werk met windows xp. Graag reacties |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Onder "Computers" verschijnen nooit mappen alleen maar computers waar iTunes met thuisdeling actief op is. Wil je toch met mappen gaan werken moet je de Apple TV 2 jailbreaken en aTV Flash (Black) of XBMC gebruiken. Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Dank je voor deze reactie.
Thuisdeling is wel opgestart in itunes, op de tv wordt gevraagd, mijn account op de pc inteschakelen dat is allemaal gebeurd. Voor mijn foto's heb ik via itunes een map gemaakt. Video's komen ook niet op tv. Mijn ipad 2 brengt wel alles over zoals beschreven. Vandaar dat ik denk dat het aan de pc ligt, weet alleen niet wat? Graag een reactie. Apple geeft aan dat windouws xp gebruikt kan worden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple TV 2, Goodplayer en AVI bestanden | frankabbing | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 02-03-12 14:43 |
avi bestanden streamen van de windows computer naar xbmc op apple tv2 | peterksr | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 01-01-12 19:28 |
App bestanden overzetten naar pc? | ViKa | iTunes | 2 | 11-04-10 20:11 |
|
|