Apple tv 2 uit DFU mode zonder te update ??? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) heb apple tv 2 deze heeft firmware 444 is is te jailbreaken . Maar krijg hem niet meer uit DFU mode. Kan hem wel herstellen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple tv 2 uit DFU mode zonder te update ???
heb apple tv 2 deze heeft firmware 444 is is te jailbreaken .
Maar krijg hem niet meer uit DFU mode. Kan hem wel herstellen via I-Tunes maar dat is hij meteen 5.1. dus hoe kan ik hem uit DFU mode halen zonder te updaten. gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb exact hetzelfde probleem, heb tevoren toevallig de dezelfde stappen ondernomen als in de genoemde link. Maar de Atv blijft in DFU. Iemand al een oplossing gevonden?
|
|
|||
|
|||
bij mij ook nog steeds het zelfde
|
|
|||
|
|||
Probeer een tinyumbrella. Hier zit volgens mij een knop op om een apparaat uit dfu te halen.
groeten vdpoorten |
|
|||
|
|||
tinyumbrella lukt helaas niet ... heb iets geprobeerd lukt bij 2 apple kastjse wel maar daarna niet meer heel raar...
heb een shsh gemaakt en ipsw van apple kastje daarna het kast je geupdate naar 5,1 en toen weer met ifaith in dfu mode hem weer terug gezet... lukte 2 keer 3e kastje niet meer ?????? heeeeel apart... probleem nog niet echt opgelost pffff |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: DFU mode zonder USB kabel | imparat0r | Jailbreak | 6 | 10-03-12 13:08 |
iPhone: iPhone jailbreak zonder DFU mode | MTHJ | Jailbreak | 1 | 27-12-11 20:05 |
DFU mode zonder home button | RensIphone | iPhone algemeen | 4 | 17-12-10 10:17 |
DFU mode zonder powerbutton | erikroeier | Archief | 1 | 23-11-09 18:15 |
iPhone: naar 2.0.2 zonder DFU mode te zetten | nanoman | Jailbreak | 5 | 29-08-08 23:15 |
|
|