//

ATV 2 update niet, HELP

ATV 2 update niet, HELP discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Mede Apple liefhebbers... Ik stel niet zo gauw een vraag want er is altijd wel ergens een antwoord op te vinden, hier of elders maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-03-12, 22:33
mijnzzz mijnzzz is offline
• iOS 6.1
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard ATV 2 update niet, HELP

Mede Apple liefhebbers...

Ik stel niet zo gauw een vraag want er is altijd wel ergens een antwoord op te vinden, hier of elders maar ik kom er even niet meer uit.

Ik heb een gejailbreakte ATV 2 op 4.3 (4.2.2). Ik wil m graag updaten naar 4.4.4 of 5.0.1 maar dat gaat volgens mij niet meer doordat die niet meer getekend wordt door Apple. Ik heb de SHSH blobs van 4.4.4 en 5.0.1 ook niet dus dat gaat 'm niet worden denk ik. Tevens is er nog geen unthetered JB voor 5.1 voor zover ik weet.

Als ik in "Instellingen/Algemeen/Werk software bij" kies dan zegt de ATV dat de software up to date is. Hoe kan dat terwijl er meerdere nieuwe versies uitgekomen zijn??????

Is er een manier om de software te updaten en tevens te jailbreaken? Of waarom zegt mijn ATV dat de software up to date is? Ik heb dit verhaal gelezen maar daarmee kan ik niet naar 4.4.4 omdat ik alleen de SHSH blobs heb van 4.3.

Ben echt ff de weg kwijt hier. Iemand die me kan helpen? Je zou mijn held zijn
__________________
MBP 17", OSX Mountain Lion 10.8.4 | iPad 2 64 GB, Wi-Fi + 3G, 7.0 beta 2, zwart, jailbreak: nee | iPhone 5, 16 GB, 6.1, zwart, jailbreak: ja | Apple TV 2, 4.3 JB: ja
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ATV niet zichtbaar op iPad/iPhone El Krono Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 25-04-12 15:31
ATV wel of niet? MS23 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 17 25-03-12 23:38
Graag aTV advies ivm update/jailbreak tricia01 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 09-01-12 19:16
Jailbreak Atv 2 Lukt niet.. Silessa Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 20 22-12-11 00:35
atv 2 niet in dfu Bottel Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 30-10-11 15:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:02.