Aple tv 3 ondertiteling discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo na eerst de atv2 gekocht te hebben heb ik nu de 3de generatie gekocht , ben nu voor het eerst een filmpje aan het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aple tv 3 ondertiteling
Zo na eerst de atv2 gekocht te hebben heb ik nu de 3de generatie gekocht , ben nu voor het eerst een filmpje aan het kijken heel leuk en mooi , maar nu komt het ik heb me rot gezocht naar ondertiteling voor deze film heb hem nog niet gevonden deze atv is niet Gé jailbreakt !
We kan me helpen of is het gewoon niet beschikbaar ? Alvast bedankt eric |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ondertiteling apple tv
even bij instellingen kijken en dan op nederlands zetten
|
|
|||
|
|||
Dat had ik gedaan alleen zonder resultaat
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gewoon gehuurd op de Apple tv
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En ander even de menu knop ingedrukt houden dan komt er een menu wellicht kun je het daar ook instellen.
|
|
|||
|
|||
De film is gewoon in de Nederlandse iTunes gehuurd en onder instelling heb ik ondertiteling op Nederlands gezet en audio op Nederlands maar ik krijg geen ondertiteling
Dus wat doe ik nu fout?? Eric |
|
||||
|
||||
Net ook even geprobeerd, instellingen staan goed, geen dutch subs.
Geld terug vragen. |
|
|||
|
|||
Gelukkig ben dus niet de enigste
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
OPlayer ondertiteling | J090 | iPhone Apps | 10 | 24-03-15 20:56 |
ondertiteling icefilms | mikeh | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 09-01-12 19:36 |
Video: handbrake ondertiteling | PIMS123 | Muziek, foto & video | 5 | 09-01-11 18:03 |
ondertiteling | knaapjen | Archief | 1 | 13-11-09 15:20 |
Video: Ondertiteling | konohaninja | Muziek, foto & video | 20 | 05-08-08 04:28 |
|
|