Jailbreak 5.0 is ( apple tv 2) discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je dan nog iets aan Icefilms uberhaupt? Bij alles wat ik wil afspelen krijg ik namelijk de plugin script error... Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
mijn lukt het ook top! waarom ice films? pak channel 1
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja die ook
|
|
|||
|
|||
Ondertiteling ondertitel.com
Vandaag wilde ik the darkest hour kijken. Op de site zie ik de ondertiteling wel staan maar als ik het zoek in xmbc dan vind ie het niet. Ik heb het ook handmatig gezocht.
|
|
|||
|
|||
daar is deze topic niet voor
|
|
|||
|
|||
Als ik seasonpass erover gooi en sluit hem dan aan op mijn tv zegt hij wel dat hij eerst met itunes moet verbinden en als ik hem dan tethered boot dan start hij ook wel op maar zie ik nergens dat firecore icoontje. Daarna geprobeerd nitotv erop te zetten dat ging volgens de terminal helemaal goed maar zie hem nergens staan. Ik doe alles op een macbook pro. Iemand die misschien ziet dat ik wat fout doe? ( heb niet heel veel ervaring met apple tv). Heb btw de laatste versie van apple tv 5.1 dacht ik. alvast bedankt voor de tips!
|
|
|||
|
|||
Done! Werkt perfect i am happy!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je deze stappen (exact) gevolgd voor de installatie van NitoTV?
|
|||
|
|||
Ik kreeg wel een icoontje als je taal engels doet erg appart misschien helpt dat
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb gister me ATV kunnen jailbreaken en vervolgens nitorv erop gezet
Hij zei dat het was gelukt maar ook bij mij verscheen het logo niet Wat kan ik met nitotv ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 april 2012 om 11:22 ---------- En hoe kan ik gratis films bekijken op mijn ATV 2 met 5.0? |
|
|||
|
|||
nito tv is een programma om later plex op te zetten en xbmc jongens die 5.0 jb werkt echt top !
|
|
||||
|
||||
dus om XBMC op mijn apple tv te zetten moet ik eerst Nitotv hebben?
dacht dat je XBMC erop kan zetten via SSH of terminal ( mac ) |
|
|||
|
|||
ik dacht van wel omdat nito tv de packages ondersteund voor xbmc
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
door het icoontje wat er op je apple tv moet komen staan
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt! XBMC staat erop! Bedankt allen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|