Jailbreak 5.0 is ( apple tv 2) discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo... ik heb mijn apple tv 2 gejailbreakt na 5.0 alleen krijg ik er geen xbmc meer op hij geeft elke keer de fout : ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hallo...
ik heb mijn apple tv 2 gejailbreakt na 5.0 alleen krijg ik er geen xbmc meer op hij geeft elke keer de fout : org.xbmc.xbmc-atv2 is already the newest version. You might want to run `apt-get -f install' to correct these: The following packages have unmet dependencies: org.xbmc.xbmc-atv2: Depends: com.nito.updatebegone but it is not going to be i nstalled Depends: org.xbmc.xbmc-seatbeltunlock but it is not going to be installed E: Unmet dependencies. Try 'apt-get -f install' with no packages (or specify a s olution). kan iemand mij misschien helpen.... mij lukt het niet.. gr dennis |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Dus XBMC is voor afspelen van alle formaat video's?
en icefilms is voor gratis films bekijken dmv streaming online like spotify? |
|
|||
|
|||
het lukt me niet
ik heb mijn aptv2 ook gejailbreakt na 5.0 alleen wil er nu xbmc opzetten maar hij geeft de fout.:
org.xbmc.xbmc-atv2 is already the newest version. You might want to run `apt-get -f install' to correct these: The following packages have unmet dependencies: org.xbmc.xbmc-atv2: Depends: com.nito.updatebegone but it is not going to be i nstalled Depends: org.xbmc.xbmc-seatbeltunlock but it is not going to be installed E: Unmet dependencies. Try 'apt-get -f install' with no packages (or specify a s olution). wie kan mij hiermee helpen.... gr dennis |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bedankt XBMC staat op me apple tv !
|
|
|||
|
|||
Als ik dit probeer kom ik er nog niet in via Terminal..
On MAC / Ubuntu PROBLEMS YOU MAY HAVE!!! 1. Connection refused error Solution: navigate to /Users/username/.ssh delete the file titled “known_hosts”. Restart Terminal retry to connect Het enige wat dan krijg is: iMac-van-Armando-Horvath:~ armando$ /Users/armando/.ssh -bash: /Users/armando/.ssh: is a directory |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een probleem met XBMC, er staat een leeg icontje in het beginscherm,
als je daar op drukt dan lijkt het dat XBMC gaat pstartne maar dan kom ik gelijk weer terug in het hoofdscherm met een leeg incontje van XBMC, iemand een idee misschien ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Installatie via ssh (Dit zal de cydia versie installeren): Code: apt-get update mkdir -p /Applications/AppleTV.app/Appliances apt-get install org.xbmc.xbmc-atv2 mkdir -p /Applications/XBMC.frappliance wget http://dl.dropbox.com/u/14341410/org...honeos-arm.deb dpkg -i org.xbmc.xbmc-atv2_11.0-3_iphoneos-arm.deb rm org.xbmc.xbmc-atv2_11.0-3_iphoneos-arm.deb elke regel apart via Putty en wachten |
|
||||
|
||||
Het is mij gister gelukt om icefilm op me apple tv 2 FW 5.0 te zetten
Enigste probleem is dat hij films afkomstig van 2shared & RapidShare niet afspeelt. Het duurt oneindig voordat hij 5 sec heeft gebufferd |
|
||||
|
||||
Bij mij precies hetzelfde probleem. Het lijkt erop dat je een premium (betaalde) account nodig hebt bij die services...
|
|||
|
|||
Icemovie is beter om een real-debrid account te nemen. met gratis lukt het haast niet. 1channel/projectreemovietv izijn s volledig free. Ik heb zelf what the furk (eigen keuze ivm kwaliteit 720 films speelt altijd af geen enkel probleem)
Ik zou zegge google naar: xbmc hub, daar wordt een en ander uitgeledg ivm addons en nieuwkomers ( er zijn mensen hierzo die niet volledig info willen delen. maar hierbij ik hoop dat jullie iets er aan hebben. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Films van een andere source doen het wel prima trouwens.
Heb alleen het probleem bij RapidShare & 2 Share ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 april 2012 om 13:37 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Net wat ik zeg Rapidshare werkt wel als een pro account via rapidshare neemt en 2share werkt heel heel soms.
Vergelijkbaar dat kan je beter zelf beoordelen. Voor mij werkt het beter en sneller...sources als putlocker en sockshare. Laatst gewijzigd door Thakoer; 05-04-12 om 15:23. Reden: extra info |
|
||||
|
||||
Oke dan zal ik vandaag ook 1channel op me apple tv zetten en het zelf uitproberen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan iemand me vertellen wat de grote voordelen zijn van software 5.0 vs. 4.4.3 ??
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 april 2012 om 17:37 ---------- heb zojuist via cyberduck 1channel op me apple tv gezet en ook install gedaan Echter deed hij het 1x en daarna geeft die alleen nog maar script failed aan |
|
|||
|
|||
Er zijn ook mensen die niet even de moeite willen nemen om gewoon eerst even op dit forum te bladeren om te kijken of hun vraag al ergens beantwoord staat
|
|
|||
|
|||
Ja dat klopt ook. Maar ach ja.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|