NAVIX USERS met ondertiteling discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand enkele usernamen in NAVIX die ook films met ondertiteling in hun bestand hebben???...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
NAVIX USERS met ondertiteling
Heeft iemand enkele usernamen in NAVIX die ook films met ondertiteling in hun bestand hebben???
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alle films in NaviX hebben in principe ondertiteling.
Tenminste, als de ondertiteling op bierdopje of ondertitel.com ofzo staan. Bij het zoeken naar ondertitels wel even instellen dat je handmatig wil kunnen zoeken. De namen van films e.d. in NaviX hebben namelijk een lang getal (235458990293 ofzo) ipv de titelnaam. Daarom kan de ondertitel addon de ondertiteling niet vinden en moet je de titel handmatig invoeren. Het is wat omslachtig maar het is niet anders.... |
|
|||
|
|||
Dat klopt. Maar hebben jullie dit probleem ook ? :
Film : the darkest hour. ondertiteling zoeken via www.ondertiteling.com in xbmc geen resultaten terwijl het op de website wel is toegevoegd. Op opensubtitles vind ik em wel ? enig idee wat het kan zijn. |
|
||||
|
||||
Gaan we proberen , bedankt voor de heldere toelichting
|
|
|||
|
|||
dat heb ik hier ook
vraagje kan je soms de ondertitel van een site downloaden en deze dan handmatig op apple zetten via filezilla bv |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe kan ik via Navi x dan handmatig zoeken en instellen dan ? |
|
|||
|
|||
Er staat bij mij falies to get à show id frommel bierdopje for 9000 wat houd dat in? Hij pakt de ondertiteling alleen niet bij navi-x films
|
|
|||
|
|||
Ik heb totaal geen ervaring met ondertitels toevoegen.. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat doe? Ik gebruik NaviX op m'n appletv
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt bierdopje in Navix sowiezo niet, ook met handmatig zoeken krijg ik de foutmelding dat deze alleen voor series is. (terwijl ik ook zoek op een serie)
|
|
||||
|
||||
bierdopje
Citaat:
in het geval dat het niet werkt bij 1channel hier vind een fix. bij navi weet ik het niet, bij mij werkt het gewoon. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voetbal kijken via navix | rjmeijer1973 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 16 | 14-04-12 16:10 |
Navix hulp | mitch200 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 16-03-12 19:15 |
Video: Converteren met ondertiteling | chabirx | Muziek, foto & video | 6 | 29-06-09 20:39 |
Video: Ondertiteling met ViddyUp! | Miki07Ronaldo | Muziek, foto & video | 0 | 04-05-09 22:29 |
Film met ondertiteling? | Miki07Ronaldo | Archief | 1 | 04-05-09 17:14 |
|
|