films in iTunesMatch bekijken discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kocht een film op iTunes met mijn Mac. Graag zou ik de film bekijken op AppleTv via iTunesMatch. In mijn iCloud (iTunesMatch) krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
films in iTunesMatch bekijken
Ik kocht een film op iTunes met mijn Mac.
Graag zou ik de film bekijken op AppleTv via iTunesMatch. In mijn iCloud (iTunesMatch) krijg ik de melding dat de film niet geautorizeerd is om te gebruiken in iCloud. Ik weet dat streaming de meest gangbare manier is maar de streaming werkt zeer onregelmatig. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan kloppen. Sommige films mogen niet in iCloud gebruikt worden. Is een beperking die vanuit sommige filmstudios opgelegd wordt.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Films van mijn pc op de iPad zetten en bekijken | ffkijke | iPad Apps | 16 | 26-12-12 17:02 |
Films bekijken op iPad | Arieontravel | iPad Apps | 6 | 05-02-12 22:47 |
bekijken van films op de Iphone | rosje86 | iPhone algemeen | 0 | 06-12-11 22:03 |
Tv bekijken | jantwerpen | Chat en geruchten | 12 | 28-06-10 12:22 |
Welke app om films te bekijken | Mik075 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 06-02-10 00:37 |
|
|