apple tv en Iphone zien elkaar niet discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds enkele weken een appletv 2e generatie gekocht, om muziek en foto's vanaf de Iphone te kunnen af spelen. Ook vanaf de computer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apple tv en Iphone zien elkaar niet
ik heb sinds enkele weken een appletv 2e generatie gekocht, om muziek en foto's vanaf de Iphone te kunnen af spelen. Ook vanaf de computer op zolder wil ik de muziek in de kamer laten klinken. Dat gaat allemaal goed, alleen kan ik mijn Iphone niet gebruiken. Mijn Appltv kent mijn muziek op zolder via itunes, en mijn Iphone ook. Maar ieder apart. Wel op hetzelfde Wi-Fi netwerk. Alle updates zijn uitgevoerd en zelfs heb ik alle apparaten (appletv, router, pc en Iphone) een minuut van het stroom afgehaald. Toen weer opgestart en toen had ik voor een paar minuten het airplay icoon op mijn Iphone. Maar dat was maar kort en ik kreeg het niet meer terug. Wel boven op de pc met itunes.
Wie heeft er nog een tip? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ja, breng de Iphone terug naar de winkel!
|
|
||||
|
||||
Staat thuisdeling ingeschakeld op alle devices (met je iTunes account)?
|
|||
|
|||
yep alles op thuisdeling
Ook de Ipod van dochter en de Ipad van vrouw vertonen niet het airplay icoontje |
|
||||
|
||||
Tja.... alles nog eens uit- en weer inschakelen wellicht?
|
|
||||
|
||||
Misschien moet je deze stappen nog even proberen: Problemen met AirPlay en synchrone AirPlay-weergave oplossen
|
|||
|
|||
Thuisdeling
Appletv en ipad en ipfone zien elkaar niet met itunes thuisdeling ingeschakeld maar lukt niet appletv krijg steeds weer de melding (schakel thuisindeling in in iTunes) maar die staat dus aan. Wie weet wat te doen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS start niet meer op na uit elkaar halen | dromedaris | iPhone algemeen | 7 | 13-03-12 11:44 |
3gs met icloud niet te zien op Apple TV | tommie955 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 15-01-12 21:21 |
|
|