Geluid doet het niet op AppleTV discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op mijn eigen tv mijn AppleTV 2G aansluit komt er geluid, maar ik nam hem ooit eens mee naar een vriend van me, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid doet het niet op AppleTV
Als ik op mijn eigen tv mijn AppleTV 2G aansluit komt er geluid, maar ik nam hem ooit eens mee naar een vriend van me, om daar filmpje te kijken, toen deed het geluid het niet. Iemand het zelfde probleem of tips? Hoor ze heel erg graag!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zolang we niet weten wat je vriend voor TV heeft, hoe je hem daar hebt aangesloten, en hoe de instellingen van de TV waren, kunnen we daar weinig over zeggen.
|
Labels |
apple, appletv, geen, geluid, generatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid doet het niet meer! | EdoubleDee | iPhone algemeen | 23 | 03-07-13 18:23 |
Geluid doet het niet meer!!!! | bilende | iPhone algemeen | 27 | 11-04-12 21:11 |
Ipad 2 geluid doet het niet | eippeb | iPad algemeen | 12 | 05-02-12 13:59 |
Video: Video geluid doet het niet | AslanParcasi | Muziek, foto & video | 3 | 12-10-11 11:50 |
help! Me geluid doet het niet meer | Niekie | iPhone algemeen | 17 | 26-01-08 16:03 |
|
|