DVD afspelen via Apple tv discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Handbrake gedownload op mijn laptop(asis). DVD(Adèle Albert Hall)erin en op Apple tv1 gedrukt en lopen maar. Het duurde uren, maar hij was er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
DVD afspelen via Apple tv
Ik heb Handbrake gedownload op mijn laptop(asis). DVD(Adèle Albert Hall)erin en op Apple tv1 gedrukt en lopen maar. Het duurde uren, maar hij was er en in Itunes ingevoerd. Wil ik kijken....alleen maar fragmentjes van beeld en geluid. Zoals je vroeger wel eens storing had op de tv. Moet ik op het scherm van hardbrake iets veranderen aan de formaten? Of ligt het aan de laptop en moet ik dezelfde handelingen uitvoeren, maar dan op mijn Mac pc? Of heeft dat er niets mee te maken?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je die DVD eerst moeten gaan rippen en dan eerst met Handbrake omzetten naar een Apple TV formaat.
|
|
|||
|
|||
Na een paar uur onderzoek te doen, en dingen te proberen heb ik een goede oplossing gevonden die voor mij van toepassing is. Ik heb een apple TV2, en ik had dus graag dvd's die ik heb laten spelen op mijn apple tv.
Ik heb airparrot gekocht en vervolgens kan ik het mirroren naar mijn apple tv. Eerst had ik gedacht dat het redelijk traag ging gaan, maar op hoogste kwaliteit en audio werkt het echt perfect! (dvd's moet je wel afspelen met vlc, want de dvd player van apple heeft drm protection) |
|
|||
|
|||
Als je volgende week (of later) overstapt naar OS X 10.8 Mountain Lion en je hebt een Mac die AirPlay Mirroring ondersteunt zou je conflicten kunnen krijgen met die luchtpapegaai.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus daarom deze oplossing |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek afspelen via Apple tv 2 | loeba1000 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 05-01-12 01:10 |
M2TS film afspelen met Apple TV2 | Stijntje | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 29-10-11 11:29 |
Apple tv avi video afspelen | JohnnieQ | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 11 | 18-10-11 15:57 |
dvd afspelen op ipad | waov | iPad algemeen | 11 | 27-03-11 01:23 |
Windows: Muziek afspelen van Iphone op PC / Apple | viktorf | iTunes | 0 | 13-09-08 00:31 |
|
|