Geluidsvertraging door optische aansluiting discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb gisteren Apple TV gekocht en ben daar heel tevreden over. Ik sluit mijn versterker optisch aan op de Apple TV, zet Dolby Digital op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluidsvertraging door optische aansluiting
Heb gisteren Apple TV gekocht en ben daar heel tevreden over. Ik sluit mijn versterker optisch aan op de Apple TV, zet Dolby Digital op "aan" en merk een vertraging van mijn muziek tussen de boxen van mijn Philips LCD en mijn geluidsinstallatie. Nog iemand die dit probleem heeft gehad en kunnen oplossen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Schakel het volgende op je TV eens uit, HD Natural Motion
Dit was bij ons de oplossing.
|
|||
|
|||
Dat zal ik vanavond eens proberen, bedankt.
|
|
|||
|
|||
Geen oplossing. Nog steeds vertraging
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple TV Optische kabel geen geluid. | Flurry | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 20-06-12 10:21 |
Welke receiver voor Apple TV Optische uitgang ? | uluru1964 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 29-05-12 14:56 |
Geen aansluiting op netwerk | Elbuvic | Orange | 1 | 13-02-12 18:58 |
Headfone aansluiting probleem | jacobdeboer33 | iPhone algemeen | 9 | 29-05-09 17:20 |
|
|