Apple TV Optische kabel geen geluid. discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen. Recentelijk mijn Apple TV (3e generatie) aangesloten via optische kabel op hifi-set. Perfect geluid. Maar te veel optische uitgangen in huis aanwezig en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV Optische kabel geen geluid.
Beste allen.
Recentelijk mijn Apple TV (3e generatie) aangesloten via optische kabel op hifi-set. Perfect geluid. Maar te veel optische uitgangen in huis aanwezig en maar 1 ingang. Dus een optische schakelaar gekocht en al mijn kabeltjes doorgelinkt naar hifi-set. ECHTER........ zodra de switch er tussen komt heb ik geen geluid van mijn Apple tv. Kabel is helemaal in orde ( geeft op andere apparatuur wel geluid ) Kabeltje heeft wel geluid gegeven via de switch ( echter haperend en nu dus niets meer) Dus in het kort: De apple tv direct op de hifi middels optische kabel werkt. Apple via switch op hifi deed het, maar haperend, en nu helemaal niet meer. - Apple tv is up to date - Kabels niet defect - Ingang op de switch ook niet defect. - Geluid Apple tv via hdmi op tv werkt wel Wie heeft ook met dit -tje te schillen gehad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Komt me niet bekend voor.. Maar ik verdenk toch de switch.
Ik gebruik zelf een converter van optisch digitaal naar elektrisch (coax) digitaal en heb geen enkel probleem..
|
|||
|
|||
@ Wouter ja daar heb ik ook aan gedacht maar die doet het toch echt naar behoren.
|
Labels |
apple tv 3, geen geluid, optische kabel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Welke receiver voor Apple TV Optische uitgang ? | uluru1964 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 29-05-12 14:56 |
Video: Itouch 4G,Geen beeld,wel geluid op tv via AV kabel | HTetelepta | Muziek, foto & video | 0 | 17-03-12 13:03 |
Iphone geen geluid + gaat niet meer aan zonder kabel | Sli | iPhone algemeen | 3 | 12-02-11 11:16 |
av kabel van apple geeft geen beeld | von nim | iPhone algemeen | 1 | 01-04-09 13:05 |
|
|