Apple TV 2nd + XBMC + subs discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort een Apple TV 2nd Gen op de kop kunnen tikken met hierop natuurlijk een JB. Voor filmen heb ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV 2nd + XBMC + subs
Hallo,
Ik heb sinds kort een Apple TV 2nd Gen op de kop kunnen tikken met hierop natuurlijk een JB. Voor filmen heb ik een NAS en deze werkt perfect samen met ATV/XBMC Gisteren kwam ik voor het eerst een 'probleem' tegen waarop ik geen echt antwoord kan vinden. Ik had een film met daarin al een deel subs zitten (Deens, NL, Engels, etc) Nu het probleem is, ik kan niet vinden hoe ik de juiste taal moet selecteren, de film speelde orgineel af met Deense subs (eerste sub in de lijst blijkbaar). Maar als ik in mijn mapje van de film een .srt bestand zet, dan krijg ik wel de juiste taal, maar kan ik nog steeds niets selecteren. Iemand die weet hoe ik dit precies doe? Als bij Subs ga kijken in XBMC zelf, zie ik er ook geen staan. En Get More werkt ook niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Bedankt!
Zo ver heb ik niet geprobeerd, het leek me logisch dat ik de ondertitels kost kiezen bij de optie subtitle ipv audio |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gewoon op je smartphone de XBMC remote app installeren, daar zitten alle opties in
|
|
|||
|
|||
De xbmc remote heb ik op mijn ipad maar krijg hem nietbaan de gang helaas
|
|
|||
|
|||
Werkend nu
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opstartsnelheid Apple TV met XBMC | RonaldGroningen | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 8 | 04-02-12 10:44 |
Apple TV met XBMC | wdl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 11-10-11 01:40 |
Ipad subs | nelski | iPad algemeen | 0 | 03-10-11 19:31 |
Apple TV 2 - XBMC - ESPN3 | JimmyClioRS | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 05-09-11 20:01 |
Video: geen subs bij handbrake | eduardiphoneiphone93 | Muziek, foto & video | 1 | 03-08-10 23:59 |
|
|