//

Apple TV 2nd + XBMC + subs

Apple TV 2nd + XBMC + subs discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort een Apple TV 2nd Gen op de kop kunnen tikken met hierop natuurlijk een JB. Voor filmen heb ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-09-12, 09:56
Rivinn Rivinn is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 38
Standaard Apple TV 2nd + XBMC + subs

Hallo,

Ik heb sinds kort een Apple TV 2nd Gen op de kop kunnen tikken met hierop natuurlijk een JB.

Voor filmen heb ik een NAS en deze werkt perfect samen met ATV/XBMC

Gisteren kwam ik voor het eerst een 'probleem' tegen waarop ik geen echt antwoord kan vinden.

Ik had een film met daarin al een deel subs zitten (Deens, NL, Engels, etc) Nu het probleem is, ik kan niet vinden hoe ik de juiste taal moet selecteren, de film speelde orgineel af met Deense subs (eerste sub in de lijst blijkbaar).
Maar als ik in mijn mapje van de film een .srt bestand zet, dan krijg ik wel de juiste taal, maar kan ik nog steeds niets selecteren.

Iemand die weet hoe ik dit precies doe?

Als bij Subs ga kijken in XBMC zelf, zie ik er ook geen staan. En Get More werkt ook niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-12, 13:45
Lucien1966's schermafbeelding
Lucien1966 Lucien1966 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rivinn Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb sinds kort een Apple TV 2nd Gen op de kop kunnen tikken met hierop natuurlijk een JB.

Voor filmen heb ik een NAS en deze werkt perfect samen met ATV/XBMC

Gisteren kwam ik voor het eerst een 'probleem' tegen waarop ik geen echt antwoord kan vinden.

Ik had een film met daarin al een deel subs zitten (Deens, NL, Engels, etc) Nu het probleem is, ik kan niet vinden hoe ik de juiste taal moet selecteren, de film speelde orgineel af met Deense subs (eerste sub in de lijst blijkbaar).
Maar als ik in mijn mapje van de film een .srt bestand zet, dan krijg ik wel de juiste taal, maar kan ik nog steeds niets selecteren.

Iemand die weet hoe ik dit precies doe?

Als bij Subs ga kijken in XBMC zelf, zie ik er ook geen staan. En Get More werkt ook niet.
Als de film begint, dan kan je via de remote, de ronde knop ingehouden indrukken..dan krijg je onder in beeld een menu te zien.. via de pijlknop naar rechts toe, dan het icoontje met het luidspreker aanklikken...dan via de settings naar browse for subtitle gaan en je .srt bestand zoeken
__________________
there are no strangers, just friends who never met before
  #3  
Oud 25-09-12, 20:54
Rivinn Rivinn is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 38
Standaard

Bedankt!

Zo ver heb ik niet geprobeerd, het leek me logisch dat ik de ondertitels kost kiezen bij de optie subtitle ipv audio
  #4  
Oud 25-09-12, 23:34
Lucien1966's schermafbeelding
Lucien1966 Lucien1966 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rivinn Bekijk bericht
Bedankt!

Zo ver heb ik niet geprobeerd, het leek me logisch dat ik de ondertitels kost kiezen bij de optie subtitle ipv audio
laat maar weten of het gelukt is, zodat andere daar eventueel ook mee geholpen worden..
  #5  
Oud 26-09-12, 09:39
togooz togooz is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Standaard

Gewoon op je smartphone de XBMC remote app installeren, daar zitten alle opties in
  #6  
Oud 19-10-12, 17:48
wimada wimada is offline
 
• 12.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 62
Standaard

De xbmc remote heb ik op mijn ipad maar krijg hem nietbaan de gang helaas
  #7  
Oud 20-10-12, 08:37
wimada wimada is offline
 
• 12.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 62
Standaard

Werkend nu
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opstartsnelheid Apple TV met XBMC RonaldGroningen Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 8 04-02-12 09:44
Apple TV met XBMC wdl Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 7 11-10-11 00:40
Ipad subs nelski iPad algemeen 0 03-10-11 18:31
Apple TV 2 - XBMC - ESPN3 JimmyClioRS Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 05-09-11 19:01
Video: geen subs bij handbrake eduardiphoneiphone93 Muziek, foto & video 1 03-08-10 22:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:13.