Navi-X opent niet discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja flash 2.0...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja flash 2.0
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij mij ook
|
|
|||
|
|||
Ik had graag even Classico willen kijken afgelopen weekend maar kreeg hem ook niet aan de praat! Hoop snel op een update...
|
|
|||
|
|||
Je had ook via de addon veetle kunnen kijken. Er waren 6 zenders hd die classico uitzonden. En trouwens hij doet het weer...
Laatst gewijzigd door Thakoer; 10-10-12 om 15:08. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zal je vertellen. Ik zou het mijn god niet weten wat er gebeurt is. Ik las het ergens van dat het weer deed. Trouwens ik heb niks verwijderd ofzoiets !!!
|
|
|||
|
|||
there is an issue with aircontrol on the Atv dash.
1. Exit from xbmc 2.on Atv dash go to Maintenance >manage extras> other(3rdparty)>aircontrol 3.click on aircontrol and remove ( this will show as Not installed) restart atv>xbmc>navi x Voila navi x will work |
|
|||
|
|||
Vreemd heb ik niks in maintence gedaan. Maar ja hij doet het in ieder geval.
|
|
|||
|
|||
Klopt helemaal, heb aircontrol verwijderd en oppa hij doet, raar maar waar
|
|
|||
|
|||
Hoe verwijder je aircontrol
dank je |
|
|||
|
|||
Hier komt die dan:
Ik neem dat die gejailbreaked is. 1ste: Ga naar onderhoud als je die ziet staan, zijn een paar tandwielen (4 stuks, 1 grote en daarbuiten 3 kleintjes) 2de: Hij opend dan beheer extra's 3de: scrol naar onder en daar zie je onder Other(3rd parts) aircontrol staan en die verwijder je ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 november 2012 om 21:42 ---------- sentinaal, gelukt? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari opent niet en mail werkt niet | Mirthe | iPhone Apps | 4 | 06-08-12 04:33 |
Cydia opent niet ( 3.1.2 ) | hholwerda | Jailbreak apps en thema's | 3 | 05-11-10 00:27 |
Windows: itunes opent niet. | mugsey | iTunes | 6 | 05-04-10 08:03 |
iPhone: redsnow opent niet | Kjelle | Jailbreak | 3 | 20-08-09 01:52 |
camera opent niet | Tim14ww | iPhone algemeen | 7 | 08-07-09 18:44 |
|
|