Apple tv2 geen XBMC op te krijgen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn ATV2 opnieuw gejailbreakt en dat is gelukt met SeasOnPass (logo is zichtbaar) Met putty inloggen lukte ook en alle stappen doorlopen die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Apple tv2 geen XBMC op te krijgen
Ik heb mijn ATV2 opnieuw gejailbreakt en dat is gelukt met SeasOnPass (logo is zichtbaar)
Met putty inloggen lukte ook en alle stappen doorlopen die hier staan http://wiki.xbmc.org/index.php?title...e_TV_2#ATV_5.x Geen XBMC te ontdekken. Een aantal keer gedaan en heel goed op eventueel schrijffouten gelet. [SW versie AT2 is 5.0.2 Iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opgelost.
Heb opnieuw gejailbreakt en XBMC geinstalleerd en nu werkt het wel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen connectie tussen Apple TV2, Windows PC en Fritzbox | Ochiba | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 24-10-12 21:10 |
Ipad 1 met xbmc wel geluid geen beeld op mijn apple tv 3 | Kuipertje | iPad algemeen | 6 | 13-10-12 10:52 |
advies: wel of geen Apple TV2 (ipv 3)? kans op JB op iOS6? | rooky | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 10 | 18-06-12 16:12 |
avi bestanden streamen van de windows computer naar xbmc op apple tv2 | peterksr | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 01-01-12 19:28 |
van mac naar XBMC--Apple TV2 streamen | Geert1976 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 24-06-11 16:04 |
|
|