Appel TV op 2 TV toestellen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan om in onze kerk 2TV toestellen te plaatsen met elk een appel TV er aan gekoppeld. Weet iemand of ik dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Appel TV op 2 TV toestellen
Ik ben van plan om in onze kerk 2TV toestellen te plaatsen met elk een appel TV er aan gekoppeld.
Weet iemand of ik dan op beide toestellen met mijn iPad/iphone en laptop films en foto's kan weergeven. Met andere woorden kan ik 2 appelTV ' s selecteren voor weergave. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je jou gewenste resultaat moet zoeken in een signaal splitter met 1 apple tv
|
|
|||
|
|||
Weet je een manier om toch twee TV's draadloos hetzelfde te laten weergeven?
Het is nl erg lelijk om kabels te trekken in onze kerk. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 november 2012 om 12:30 ---------- Bedankt ik ga op zoek naar die mogelijkheid |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
appel tv | teunis | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 24-03-12 21:16 |
Appel tv 3 | boomer21 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 26-12-11 22:21 |
airport express of appel tv | played | Koopinformatie Nederland | 9 | 05-03-11 23:49 |
Windows: Appel ID | aifreddy | iTunes | 1 | 08-06-09 03:03 |
Mijn eerste Appel | Appel | Archief | 8 | 18-11-07 21:20 |
|
|