Xbmc valt uit na 15 min discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn xbmc valtuit tijdens het streamen heb de cach leeg gemaakt ! sbmc verwijdert en opnieuw gezet en toch blijft het uitvallen en terug naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Xbmc valt uit na 15 min
mijn xbmc valtuit tijdens het streamen heb de cach leeg gemaakt ! sbmc verwijdert en opnieuw gezet en toch blijft het uitvallen en terug naar mijn APTV begin scherm gaan.
ken iemand mij helpen??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
probleem, xbmc |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s, laad niet op sinds iOS6 en valt om de 3 min uit. | Dipsausje2 | iPhone algemeen | 5 | 05-12-12 14:32 |
Telefoongesprekken vallen na 5 min uit met iPhone 3Gs | GBouma | iPhone algemeen | 7 | 07-02-12 13:44 |
Iphone 3g piept en valt na 1 min uit | Bartbond008 | iPhone algemeen | 1 | 28-11-11 20:16 |
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit | Cdrazar | iPhone algemeen | 0 | 08-07-11 23:47 |
Video: film valt uit na +/- 15 min | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 2 | 15-06-08 03:46 |
|
|