Apple tv2 Jailbreak XBMC-XOT discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds een paar dagen een Apple tv2 Jailbreak plus XBMC Nu heb ik 2 vragen 1 is het zo dat er bijna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple tv2 Jailbreak XBMC-XOT
Hallo,
Ik heb sinds een paar dagen een Apple tv2 Jailbreak plus XBMC Nu heb ik 2 vragen 1 is het zo dat er bijna geen films zijn met 5.1 geluid? 2 bij Xot als ik uit van rtl terug wil kijken zo als bv de pfaffs geeft die blokkerig gecodeerd beeld is dit bij iedereen? Vast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Uitzending gemist wordt via de website van de desbetreffende zender gelinkt als het goed is. Dus het is zeker geen HD.. En inderdaad een beetje blokkerig. 720p films via IceFilms niet...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Allemaal stereo 2.0. |
|
|||
|
|||
Dat gecodeerde op RTL xl klopt. Niks op terug te kijken daardoor helaas.
|
|
|||
|
|||
uitzending gemist werkt perfect als het goed is staan er 2 icoontjes van rtl4,5en7
je moet het icoontje met het appeltje hebben die werkt gewoon goed gr kees |
|
|||
|
|||
Xot 1e en 2e kamer
Bij mij werkt alles in xot behalve 1e en 2e kamer.
Werken deze niet meer of lig het toch aan mijn installatie. Voordat ik hier verder mee ga zoeken wat de oorzaak is zou ik dan ook eerst graag willen weten of die wel werken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple tv2 geen XBMC op te krijgen | Nico Pieter | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 27-10-12 16:49 |
apple tv2 +ios jailbreak | veerle14 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 8 | 30-03-12 12:29 |
avi bestanden streamen van de windows computer naar xbmc op apple tv2 | peterksr | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 01-01-12 19:28 |
van mac naar XBMC--Apple TV2 streamen | Geert1976 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 24-06-11 16:04 |
|
|