Apple TV icoontjes verplaatsen lukt niet!!! discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb toen de laatste software uit kwam voor de Apple TV (laatste generatie) hem gelijk geüpdatet. Maar ik kan al sinds het mogelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apple TV icoontjes verplaatsen lukt niet!!!
Hallo,
Ik heb toen de laatste software uit kwam voor de Apple TV (laatste generatie) hem gelijk geüpdatet. Maar ik kan al sinds het mogelijk is om de icoontjes te verplaatsen door middel van de middelknop in te drukken, de icoontjes niet laten bewegen en verplaatsen. Ik krijg alleen constant een geluid dat er een fout is opgetreden. Het lukt echt voor geen ene meter. Wie kan mij helpen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
apple tv 3, icoontjes, verplaatsen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Bibliotheek verplaatsen lukt niet | Mauvan | iTunes | 5 | 26-05-13 14:56 |
icoontjes verplaatsen | loesoeiphone | iPhone algemeen | 11 | 18-02-13 03:58 |
Icoontjes trillen niet bij het verplaatsen in 3.1 | dendirk | iPhone algemeen | 9 | 11-09-09 20:57 |
verplaatsen icoontjes | fransvandenhout | Archief | 2 | 25-08-08 20:32 |
Iconen Summerboard verplaatsen lukt niet | ThomasS | Archief | 5 | 08-04-08 11:00 |
|
|