icoontjes verplaatsen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wie weet hoe ik mijn icoontjes kan verplaatsen Zonder dat de rest aansluit? bvd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
icoontjes verplaatsen
wie weet hoe ik mijn icoontjes kan verplaatsen Zonder dat de rest aansluit?
bvd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zonder dat de rest aansluit???
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat ze bedoelt, zonder dat die andere icoontjes gaan opschuiven .. maar dat kan volgens mij niet
|
|
|||
|
|||
ik bedoel, als ik bijvoorbeeld mijn 'weer app' naar de volgende pagina verplaats dan sluiten alle andere apps automatisch aan.
Ik wil nu dat ze gewoon blijven staan zodat je bijvoorbeeld de bovenkant van je scherm helemaal leeg kan houden. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 februari 2013 om 14:15 ---------- Citaat:
want je hebt van die mooie thema's met de tijd groot op je scherm alleen staan daar nu allemaal apps overheen |
|
|||
|
|||
Je kon ook een leeg vakje aanmaken, hoe precies weet ik niet. was te lezen laatst hier op iphoneclub, moest je een app voor downloaden.
|
|
||||
|
||||
Dat kan met Gridlock vanuit Cydia, app ondersteund alleen IOS 6.x.x niet maar daar wordt aan gewerkt.
|
||||
|
||||
Voor de duidelijkheid: Dit kan niet zonder jailbreaken, tenzij je inderdaad een onhandige oplossing wilt gebruiken.
|
|
|||
|
|||
ik heb jailbreak. en gridlock had ik ook al gevonden maar werk indd niet. jammer dan
|
|
|||
|
|||
Al je apps in 4 mapjes zetten van boven, (:
|
|
||||
|
||||
iBlank...(gratis)
Maakt doorzichtige icoontjes aan...die je kan zetten waar je wil... Dan via winterboard (gratis) het No Icon Shadows thema aktiveren zodat ze onzichtbaar worden...
|
||||
|
||||
Ik ga wachten tot GridLock wordt geüpdatet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Trillende effect bij verplaatsen van icoontjes namaken | celaeno2 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 30-09-10 17:31 |
Icoontjes trillen niet bij het verplaatsen in 3.1 | dendirk | iPhone algemeen | 9 | 11-09-09 20:57 |
verplaatsen icoontjes | fransvandenhout | Archief | 2 | 25-08-08 20:32 |
icoontjes indelen/verplaatsen | B@rto | Jailbreak apps en thema's | 2 | 20-06-08 11:57 |
snelkoppeling-icoontjes verplaatsen/verwijderen?? | actionhost | Jailbreak apps en thema's | 15 | 05-05-08 19:00 |
|
|