iPhone trilt veel harder na update 6.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb het idee dat mijn iphone na de update van 6.1 veel harder trilt. Ervaren meer mensen dit? Me iPhone ligt snachts altijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone trilt veel harder na update 6.1
Hallo,
Ik heb het idee dat mijn iphone na de update van 6.1 veel harder trilt. Ervaren meer mensen dit? Me iPhone ligt snachts altijd naast me kussen en schrik me rot nu iedere keer |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Naast je kussen?
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik ook, ik heb een iphone 5 en het lijkt wel of ie uit elkaar rammelt.
voor de update was dat niet zo. Vreemd. |
|
|||
|
|||
Bij mij trilt mijn camera mee, bij jullie ook?
|
|
|||
|
|||
Hoe bedoel je dat? Ik heb geen idee of de camera mee trilt eigenlijk.
Het rammelt gewoon aan alle kanten, zelfs mijn zelf gemaakte zeer korte trilling lijkt oneindig veel harder dan op 6.0 en op mijn oude 4S |
|
|||
|
|||
is er een waarde in de register editor die de stroomsterkte naar de motor instelt?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid iphone gaat automatisch harder | bzone | iPhone algemeen | 4 | 14-08-12 12:10 |
iPhone 3GS valt uit als ik was harder druk op me scherm. | mali112 | iPhone algemeen | 0 | 04-06-11 03:02 |
Muziek: Muziek harder zetten op Iphone | Solid_Snake | Muziek, foto & video | 5 | 09-02-11 17:14 |
iphone 2g harder laten klinken... | gaming boy | Archief | 1 | 03-06-09 15:18 |
|
|