//

tethered gejailbreakte Apple tv 2 overgekocht, thuis aangekomen jailbreak kwijt, help

tethered gejailbreakte Apple tv 2 overgekocht, thuis aangekomen jailbreak kwijt, help discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik had gisteren een apple tv 2 overgekocht. Bij die persoon heb ik hem getest en hij was helemaal gevuld met alle populaire movie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-05-13, 09:41
khalidinio khalidinio is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 35
Standaard tethered gejailbreakte Apple tv 2 overgekocht, thuis aangekomen jailbreak kwijt, help

Hoi,

Ik had gisteren een apple tv 2 overgekocht. Bij die persoon heb ik hem getest en hij was helemaal gevuld met alle populaire movie stream addons. Die persoon gaf ook aan dat ik a.d.h.v. seasons pass wat handelingen moet gaan verichten om hem werkend te krijgen. Daarna zou die gewoon goed moeten zijn mits die op de stroom staat.

Ik heb aan de hand van seasons pass de standaard handelingen uitgevoerd en nu is de apple tv 2 gejailbreakt, maar ben ik alles kwijt van wat er aan addons op stond. Er stond ook geen xbmc op. Dit komt waarschijnlijk omdat ik bij een van de seasons pass handelingen op het linker knopje moest drukken zodat er een ipsw file wordt gedownload. Dus blijkbaar heeft die de software die op de at2 stond overschreven.

Kan ik hier iets aan doen? Wat als ik de ipsw file kan regelen van die persoon bij wie ik hem heb gekocht. Ik ga er vanuit dat die op zijn laptop staat in de folder my cocuments zoals dat bij mij is.

En hoe had ik dit kunnen voorkomen?

Het gaat om een versie: 5.2.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-13, 09:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door khalidinio Bekijk bericht
En hoe had ik dit kunnen voorkomen?
Door tethered te booten met Seas0npass. Trouwens, dat kan je nog altijd proberen.
  #3  
Oud 09-05-13, 09:46
khalidinio khalidinio is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Door tethered te booten met Seas0npass. Trouwens, dat kan je nog altijd proberen.
dus het was helemaal niet nodig om op het linker knopje te drukken van de seasons pass applicatie, die er voor zorgde dat er een nieuwe ipsw file wordt gedownload en geflasht naar de at2? Die kerel bij wie ik hem kocht gaf namelijk aan dat wel 1x moet voor mij als nieuwe eigenaar.

En ik ga er van uit dat als ik nu nog tethered boot dat de oude software die allang overschreven is door een nieuwe ipsw, niet terug komt. Of zit ik er naast?
  #4  
Oud 09-05-13, 09:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door khalidinio Bekijk bericht
Of zit ik er naast?
Ik kan van hier niet zien wat je daar allemaal hebt uitgespookt. In ieder geval: als een iDevice een tethered jailbreak heeft moet men ook tethered opstarten. In het geval van een Apple TV 2 met Seas0npass:

Jailbreaking 101 - Seas0nPass : FireCore Support
  #5  
Oud 09-05-13, 10:58
khalidinio khalidinio is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik kan van hier niet zien wat je daar allemaal hebt uitgespookt. In ieder geval: als een iDevice een tethered jailbreak heeft moet men ook tethered opstarten. In het geval van een Apple TV 2 met Seas0npass:

Jailbreaking 101 - Seas0nPass : FireCore Support

het is mij uiteindelijk ook gelukt, maar ben gewoon de addons en xbmc kwijt dat er op stond.

kun je een tethered gjailbreakte at2 via seasons pass, tethered opstarten zonder dat je op de knop "create ispw" hoeft te drukken? Maar dan ook echt op een nieuwe laptop waar lokaal geen ispw file opgeslagen is?

  #6  
Oud 09-05-13, 11:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door khalidinio Bekijk bericht
kun je een tethered gjailbreakte at2 via seasons pass, tethered opstarten zonder dat je op de knop "create ispw" hoeft te drukken?
Voor een tethered jailbreak heb je altijd een .ipsw bestand nodig om tethered te kunnen opstarten.
  #7  
Oud 09-05-13, 13:33
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Vanwege de diverse dubbelposts: slotje.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten

Labels
at2



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) iken Koopinformatie Rest Europa 211 11-08-09 13:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:31.