Kan ik met mijn apple tv 2 versie 5.2.1 downgrade zodat ik untethered kan jailbreaken discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tethered gejailbreakte apple tv 2 versie 5.2.1 via seasons pass. Nu ben ik het zat om elke keer tethered te gaan booten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan ik met mijn apple tv 2 versie 5.2.1 downgrade zodat ik untethered kan jailbreaken
Ik heb een tethered gejailbreakte apple tv 2 versie 5.2.1 via seasons pass. Nu ben ik het zat om elke keer tethered te gaan booten. Kan ik op een of andere manier downgrade naar een oudere versie zodat ik een untethered jailbreak kan uitvoeren.
Ik heb net TinnyUmbrella gedownload en even gekeken of er shshs zijn opgeslagen voor deze at2. Ik zie een lijstje van 5 versies. Zie printscreen. Kan ik hier wat mee om te downgrade? Zo ja, kan iemand mij een beetje op weg helpen? Ik heb al wel wat ervaring met jailbreaken, maar dat waren iphones versie 4 en 5. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met de SHSH hashes van iOS 5.2 zou je kunnen downgraden naar die versie met TinyUmbrella of beter nog met Seas0npass als deze de SHSH hashes ook kan vinden. Na de downgrade kan je untethered jailbreaken. De link hoe dat moet heb ik al gepost in jouw vorig bericht over hetzelfde onderwerp. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder |
|
||||
|
||||
Vanwege de diverse dubbelposts: slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail: Hoe kan ik zodanig hotmail acc. instellen zodat ik heel mijn inbox kan inzien? | hot12345 | iPhone algemeen | 6 | 11-02-13 22:06 |
iPhone: Kan ik ooit nog mijn iPhone4 (4.2.1) untethered jailbreaken | Terneusen | Jailbreak | 6 | 15-12-10 15:24 |
Mails die ik op Entourage ontvang doorlinken zodat ik ze op mijn gmail kan ontvangen | kriss-one | iPhone algemeen | 1 | 24-07-09 19:23 |
Kan mijn Iphone 3g met firmware 2.2 niet jailbreaken | aswien | Archief | 1 | 21-11-08 14:11 |
|
|