Mijn Apple TV blijft hangen tijdens de update discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Vandaag mijn Appletv laten updaten en tijdens stap 1 van de update blijft hij hangen, al uren. Erg jammer want ik wil buiten luisteren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo
Vandaag mijn Appletv laten updaten en tijdens stap 1 van de update blijft hij hangen, al uren. Erg jammer want ik wil buiten luisteren naar mijn muziek. Wie weet hoe deze weer aan de gang gaat. ![]() |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Herstellen met iTunes is de beste manier in zo'n geval
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoe kan ik op itunes met mn apple tv als deze niet losgekoppeld mag worden?
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Omdat dat op het scherm staat.
ik gebruik geen jailbreak, alleen legale dingen, zou niet weten wat ik er mee moest ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb je de Apple TV alleen op Wi-Fi of ook bedraad aan je netwerk ? Als dat laatste het geval is trek de netwerkkabel er dan uit.
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help!! Iphone-Leek: Mijn iphone blijft hangen op Itunes tijdens update! | aimentje | iPhone algemeen | 5 | 15-07-12 21:19 |
Apple TV blijft hangen na update | Arjen_R | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 07-01-12 15:09 |
Tijdens update blijft mijn Iphone hangen | Spaay | iPhone algemeen | 1 | 19-11-11 20:09 |
Apple TV2 blijft hangen na update | rjmeijer1973 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 01-11-11 19:30 |
Iphone 4 blijft op 70% hangen tijdens recovery na update IOS 5 | RobbertThoolen | iPhone algemeen | 1 | 28-10-11 19:29 |
|
|