Mijn Apple TV blijft hangen tijdens de update discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Vandaag mijn Appletv laten updaten en tijdens stap 1 van de update blijft hij hangen, al uren. Erg jammer want ik wil buiten luisteren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn Apple TV blijft hangen tijdens de update
Hallo
Vandaag mijn Appletv laten updaten en tijdens stap 1 van de update blijft hij hangen, al uren. Erg jammer want ik wil buiten luisteren naar mijn muziek. Wie weet hoe deze weer aan de gang gaat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Herstellen met iTunes is de beste manier in zo'n geval
|
|
|||
|
|||
Hoe?
Hoe kan ik op itunes met mn apple tv als deze niet losgekoppeld mag worden?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Scherm
Omdat dat op het scherm staat.
ik gebruik geen jailbreak, alleen legale dingen, zou niet weten wat ik er mee moest |
|
|||
|
|||
Een jailbreak is niet illegaal, maar dat terzijde Als die update niet verder gaat zal je toch iets moeten doen. Zet de Apple TV uit en weer aan. Probeer het dan nog eens. Als het dan nog niet werkt zal je toch met iTunes moeten herstellen/updaten.
|
|
|||
|
|||
Heb je de Apple TV alleen op Wi-Fi of ook bedraad aan je netwerk ? Als dat laatste het geval is trek de netwerkkabel er dan uit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help!! Iphone-Leek: Mijn iphone blijft hangen op Itunes tijdens update! | aimentje | iPhone algemeen | 5 | 15-07-12 22:19 |
Apple TV blijft hangen na update | Arjen_R | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 07-01-12 16:09 |
Tijdens update blijft mijn Iphone hangen | Spaay | iPhone algemeen | 1 | 19-11-11 21:09 |
Apple TV2 blijft hangen na update | rjmeijer1973 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 01-11-11 20:30 |
Iphone 4 blijft op 70% hangen tijdens recovery na update IOS 5 | RobbertThoolen | iPhone algemeen | 1 | 28-10-11 20:29 |
|
|