ATV2 Blobs discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb de ATV2 gejailbreakt en ik vroeg me af of het nog steeds mogelijk is om daar de blobs van te bewaren, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ATV2 Blobs
Hallo iedereen,
Ik heb de ATV2 gejailbreakt en ik vroeg me af of het nog steeds mogelijk is om daar de blobs van te bewaren, voor het geval, dat er per ongeluk een update gebeurd..
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan alleen maar SHSH hashes opslagen van firmware die Apple nog ondertekent. Dat is bij een Apple TV 2 niet anders dan bij elk ander iDevice.
SHSH hashes opslagen kan automatisch met aTV Flash (Black) of manueel met TinyUmbrella. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
aTV Flash (Black) doet dat automatisch. De SHSH hashes worden dan opgeslagen op de servers van FireCore. Seas0nPass kan de hashes daar dan ophalen indien nodig.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
atv2 afstandsbediening koppelen(bij herstelde atv2) | Leroy013 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 10-04-13 14:32 |
SHSH blobs | Chur | Jailbreak apps en thema's | 3 | 10-06-12 22:12 |
iPhone: SHSH Blobs | Renaud | Jailbreak | 4 | 21-03-12 22:41 |
IOS 5 blobs | joetsy | iPhone algemeen | 17 | 14-11-11 23:07 |
Shsh blobs | jeffrey187 | Jailbreak apps en thema's | 7 | 05-05-11 18:07 |
|
|