ATV maakt geen verbinding via ethernet discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Apple TV 3 en deze is via Wifi verbonden met mijn Time Capsule. De verbinding is uitstekend. Nu is mijn Time Capsule ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ATV maakt geen verbinding via ethernet
Ik heb een Apple TV 3 en deze is via Wi-Fi verbonden met mijn Time Capsule. De verbinding is uitstekend. Nu is mijn Time Capsule verplaatst en wil ik eigenlijk mijn ATV via Ethernet verbinden. Ik heb ze verbonden via een kabel. Als ik nu mijn Wi-Fi op de ATV uit zet (vergeet netwerk), dan krijg ik een melding dat de ATV niet is verbonden met het internet. Ik heb de connectie getest door de ethernet kabel te verbinden met mijn MacBook. Dan werkt het internet wel.
Wat doe ik verkeerd? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als een Apple TV 2/3 wordt aangesloten met een ethernetkabel wordt Wi-Fi automatisch uitgezet. Tenminste, bij mij is dat zo.
|
|
||||
|
||||
Ik dacht ook dat dat bij mij zo zou moeten werken...kan de ethernetpoort kapot zijn? Ik zal hem eens herstellen en kijken wat er gebeurt.
EDIT: dat helpt dus ook niet. Laatst gewijzigd door jap74; 06-12-13 om 14:25. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5 maakt geen verbinding | ruud_ajax16 | iPhone algemeen | 12 | 12-06-13 20:05 |
Iphone maakt geen verbinding | ank01 | iPhone algemeen | 1 | 01-09-12 02:49 |
Facetime maakt geen verbinding | Barocky | iPhone algemeen | 1 | 19-03-12 11:23 |
ATV en internet / ethernet-aansluiting | wvy | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 10 | 14-12-11 14:25 |
Wi-Fi maakt geen automatische verbinding | bzoei | Archief | 2 | 31-03-08 23:25 |
|
|