//

HELP ik wil mijn apple tv 2 jailbreaken.

HELP ik wil mijn apple tv 2 jailbreaken. discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Apple tv 2 die ik al had ge-update naar versie 6.0. Ik had GEEN shsh blobs opgeslagen via Tiny umbrella of seasonpass. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13-01-14, 17:28
bartsmit85 bartsmit85 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard Jailbreak ATV 2 van 6.0 naar 5.3

Ik heb een Apple tv 2 die ik al had ge-update naar versie 6.0. Ik had GEEN shsh blobs opgeslagen via Tiny umbrella of seasonpass. Dus wachtte ik een tijd tot er een jailbreak voor 6.0 uit zou komen via seasonpass. Na lang wachten kwam er onlangs een update van seasonpass maar dan voor 5.3. Omdat ik geen blobs had opgeslagen dacht ik dat downgraden naar 5.3 niet mogelijk zou zijn. Echter: het is gewoon gelukt! Doodsimpel de nieuwste seasonpass tool gebruikt. Niet meer en niets minder. Alles werkt perfect!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #22  
Oud 02-03-14, 22:22
salmonel salmonel is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 7
Standaard Atv 2 met firmware 6.02

Dag allemaal,

Ik heb een atv 2 met firmware 6.02.
Deze wil ik jailbreaken.
Ik heb geen shsh hashes o.i.d. Van fw 5.3.
Met seasonpass lukt het mij niet.
Hij geeft aan dat om een reden er geen filepatches geladen konden worden, of zo.
Dit alles doe ik in lion op een macbook late 2007.
Weet iemand een oplossing?
Al was het alleen maar hoe ik de atv kan downgraden.
Alvast bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Naar welke versie moet ik mijn splinternieuwe ongebruikte apple tv 2 jailbreaken? khalidinio Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 10 01-06-13 14:56
Kan ik met mijn apple tv 2 versie 5.2.1 downgrade zodat ik untethered kan jailbreaken khalidinio Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 09-05-13 14:32
Mac OS X: iTunes wil all mijn apps op mijn iPhone zetten iKobus iTunes 2 28-06-11 21:55
Als ik foto's op mijn iPhone wil zetten, verwijdert iTunes eerst mijn oude! avdmdj iTunes 0 12-08-10 02:56
Wie wil mijn Iphone 3G jailbreaken? xxMartenxx Archief 14 19-12-08 16:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:57.