Via mijn iTunes muziek afspelen op Apple tv, moet pc aanblijven? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik muziek vanuit mijn bibliotheek van iTunes wil laten spelen op mijn tv via Apple tv moet dan altijd mijn laptop/iTunes aanblijven? Gr....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Via mijn iTunes muziek afspelen op Apple tv, moet pc aanblijven?
Als ik muziek vanuit mijn bibliotheek van iTunes wil laten spelen op mijn tv via Apple tv moet dan altijd mijn laptop/iTunes aanblijven?
Gr. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, want als de PC niet aanstaat draait iTunes ook niet.
|
|
|||
|
|||
Kan ik mijn muziek van mijn ipad ook niet streamen naar mijn Apple tv?
|
|
|||
|
|||
Dat zou moeten kunnen (met AirPlay).
|
|
||||
|
||||
Met iTunes Match kan het zonder PC.
|
|
|||
|
|||
Met iTunes match?? Vertel??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt zie nu hoe het werkt, maar is weer een betalende opslag.
|
|
|||
|
|||
Ach, een PC hoort gewoon 24/7 aan te blijven natuurlijk.
Dus geen probleem. En anders zoveel mogelijk muziek op je iPad zetten, en daar vandaan streamen. Een andere mogelijkheid is het plaatsen van muziek op Dropbox. Download de app SongBox en voilà: gratis uit de cloud muziek afspelen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gedownloade muziek op mijn iphone afspelen | rvldj | iCloud | 1 | 18-01-13 10:16 |
Muziek afspelen via Apple tv 2 | loeba1000 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 05-01-12 01:10 |
Muziek van mijn PC afspelen via App ? | ErikvT | iPhone Apps | 3 | 20-04-11 19:58 |
Verlichting moet aanblijven. | edvries75 | iPhone algemeen | 2 | 07-07-10 02:58 |
Muziek op Iphone via Itunes afspelen?? | SuperDutch | Archief | 6 | 12-12-07 20:17 |
|
|