Remote dock uitschakelen voor apple TV? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een apple TV en nu heb ik daar vandaag een apple universe dock bij gekocht. Nu merk ik alleen dat die remote ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Remote dock uitschakelen voor apple TV?
Hoi,
Ik heb een apple TV en nu heb ik daar vandaag een apple universe dock bij gekocht. Nu merk ik alleen dat die remote ook op mijn Apple TV reageert. Is dit op de ene of andere manier uit te schakelen? Of kwestie van stekker uit apple TV bij niet gebruiken? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dock reageerd niet op remote. Speelt wel muziek af. | MrOzzyOscar | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 06-04-13 20:12 |
Dock reageerd niet op remote. Speelt wel muziek af. | MrOzzyOscar | iPhone algemeen | 0 | 06-04-13 18:05 |
Automatisch slot uitschakelen in dock | Goldmember | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 31-08-12 19:56 |
Slecht Remote ontvangst bij opladen iPod in dock | Leolan | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 05-07-12 22:02 |
Dock met Audio out en remote? | Sterke-Jerke | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-10-09 23:09 |
|
|