//

Dock met Audio out en remote?

Dock met Audio out en remote? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben op zoek naar een dock, die laadt, audio out heeft, en eventueel een remote. Ik dacht aan deze: DealExtreme: $14.66 Universal Dock ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-10-09, 20:20
Sterke-Jerke Sterke-Jerke is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Verwegistan
Berichten: 77
Standaard Dock met Audio out en remote?

Hallo,

Ik ben op zoek naar een dock, die laadt, audio out heeft, en eventueel een remote.
Ik dacht aan deze: DealExtreme: $14.66 Universal Dock with FM Transmitter and IR Remote Controller for iPhone and iPod
Helaas geen review met een 3gs. Heeft iemand ervaring? (Ik wil dus niet de FM transmittor gebruiken).

Of anders deze: DealExtreme: $5.15 Designer's iPhone 3G Dock (Sync + Charging + S-Video Out) maar dan moet ik iets anders verzinnen voor de remote. (suggesties?)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-09, 21:16
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

In het eerste dock dat je voorstelt past geen iPhone 3G, dus ook geen 3GS (staat onderaan in de vragen).

Ik gebruik trouwens zelf dit dock mét remote, maar die remote werkt enkel bij gewone iPods en dus niet met m'n iPhone. Ik gebruik het dus enkel om te laden of aan de pc te hangen.

// Discussie verplaatst naar iPhone koopadvies en ervaringen.

Laatst gewijzigd door WDS001; 26-10-09 om 21:25.
  #3  
Oud 26-10-09, 22:09
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ik heb de universele Dock van Apple. Met audio uitgang en remote. Werkt perfect met mijn iPhone. Maar ook voor iPod nano of iPod touch. Is verkrijgbaar in de Apple store. Ik kan met de remote zelfs mijn MacBook bedienen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Roth Audio Charlie 2.0 Speakersysteem met Draadloos Dock voor iPhone en iPod leslierietveld iPhone accessoires en onderdelen 0 13-01-11 07:50
Iphone audio/wekker/dock polmke iPhone accessoires en onderdelen 20 05-04-10 20:30
Dock connector audio probleem RoniSize iPhone algemeen 7 13-01-10 22:01
Audio problemen met 3G iTim.L iPhone algemeen 1 28-10-09 12:11
audio problemen met bellen 3GS 3.1 git iPhone algemeen 0 11-09-09 21:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:48.