Dock met Audio out en remote? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben op zoek naar een dock, die laadt, audio out heeft, en eventueel een remote. Ik dacht aan deze: DealExtreme: $14.66 Universal Dock ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dock met Audio out en remote?
Hallo,
Ik ben op zoek naar een dock, die laadt, audio out heeft, en eventueel een remote. Ik dacht aan deze: DealExtreme: $14.66 Universal Dock with FM Transmitter and IR Remote Controller for iPhone and iPod Helaas geen review met een 3gs. Heeft iemand ervaring? (Ik wil dus niet de FM transmittor gebruiken). Of anders deze: DealExtreme: $5.15 Designer's iPhone 3G Dock (Sync + Charging + S-Video Out) maar dan moet ik iets anders verzinnen voor de remote. (suggesties?) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In het eerste dock dat je voorstelt past geen iPhone 3G, dus ook geen 3GS (staat onderaan in de vragen).
Ik gebruik trouwens zelf dit dock mét remote, maar die remote werkt enkel bij gewone iPods en dus niet met m'n iPhone. Ik gebruik het dus enkel om te laden of aan de pc te hangen. // Discussie verplaatst naar iPhone koopadvies en ervaringen. Laatst gewijzigd door WDS001; 26-10-09 om 22:25. |
|
||||
|
||||
Ik heb de universele Dock van Apple. Met audio uitgang en remote. Werkt perfect met mijn iPhone. Maar ook voor iPod nano of iPod touch. Is verkrijgbaar in de Apple store. Ik kan met de remote zelfs mijn MacBook bedienen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Roth Audio Charlie 2.0 Speakersysteem met Draadloos Dock voor iPhone en iPod | leslierietveld | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 13-01-11 08:50 |
Iphone audio/wekker/dock | polmke | iPhone accessoires en onderdelen | 20 | 05-04-10 21:30 |
Dock connector audio probleem | RoniSize | iPhone algemeen | 7 | 13-01-10 23:01 |
Audio problemen met 3G | iTim.L | iPhone algemeen | 1 | 28-10-09 13:11 |
audio problemen met bellen 3GS 3.1 | git | iPhone algemeen | 0 | 11-09-09 22:04 |
|
|