Audio problemen met 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe (gereviseerde) iphone 3G van T-mobile gehad. Ik was al vrij teleurgesteld omdat deze licht lekt aan de linker kant maar ach ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Audio problemen met 3G
Ik heb een nieuwe (gereviseerde) iphone 3G van T-mobile gehad. Ik was al vrij teleurgesteld omdat deze licht lekt aan de linker kant maar ach ik had weer een nieuwe iPhone. Na een week gebruik liep hij meerdere keren zwaar vast en viel 4 tot 6 keer uit. En nu opeens sinds vandaag werkt niets met audio. ik kan niet bellen, muziek luisteren of youtube filmpjes kijken. als ik mijn oortjes gebruik gebeurt er ook niets. Ik hoor dus niets maar hij speelt ook niets af want na 1 seconde stopt hij het weer. Na mijn iPhone hersteld te hebben is hij nog steeds verpest.
Heeft er iemand een tip voor mij en kan ik hem überhaupt nog terug brengen naar T-mobile. groeten Tim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lijkt mij wel, maar dan kun je het beste T-mobile bellen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen audio / mini-jack uitgang. | robje33 | iPhone algemeen | 0 | 19-12-10 23:14 |
Carkit. navi+audio+bellen met inbouw | Cogy | iPhone accessoires en onderdelen | 20 | 05-10-10 18:23 |
Iphone docking station met digitale audio-out | Xplod | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 06-07-10 14:08 |
Dock met Audio out en remote? | Sterke-Jerke | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-10-09 23:09 |
audio problemen met bellen 3GS 3.1 | git | iPhone algemeen | 0 | 11-09-09 22:04 |
|
|