Spotify hapert bij streamen via Wifi-verbinding Apple TV/iPad 4 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Mijn Spotify en iTunes haperen wanneer ik de muziek stream via mijn iPad 4 via Apple TV over mijn stereoset. Mijn modem is van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Spotify hapert bij streamen via Wi-Fi-verbinding Apple TV/iPad 4
Dag,
Mijn Spotify en iTunes haperen wanneer ik de muziek stream via mijn iPad 4 via Apple TV over mijn stereoset. Mijn modem is van UPC-Horizon Mediabox. Bij Spotify valt de muziek meerdere malen weg en bij iTunes valt ie heel vaak uit. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan verschillende oorzaken hebben:
1) De UPC-Horizon Mediabox ondersteunt het UDP protocol niet goed; 2) De UPC-Horizon Mediabox ondersteunt het Bonjour protocol niet goed; 3) Er is zoveel interferentie op de Wi-Fi verbinding dat het UDP protocol niet goed meer werkt. UDP is een connectionless protocol zonder noemenswaardige foutherkenning/correctie. |
|
|||
|
|||
Beste Timosha,
Dank voor je antwoord. Het zou best eens aan de UPC-Mediabox kunnen liggen, maar is dit te verhelpen? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G uit bij Wi-Fi verbinding | markiemajax | iPhone algemeen | 1 | 25-03-14 18:11 |
Spotify streamen naar ipodbox | martijn2308 | iPhone algemeen | 0 | 26-07-13 10:57 |
Spotify streamen | tm1001 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 31 | 11-06-12 07:01 |
Spotify via bluetooth naar receiver streamen | Soepgroente | iPad algemeen | 7 | 07-05-12 21:44 |
Verbinding Telfort hapert | bluejay | KPN | 1 | 17-07-10 19:46 |
|
|