3G uit bij wifi verbinding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Weet iemand of er een automatische mogelijkheid bestaat om 3G uit te schakelen wanneer je verbonden bent met wifi. Op het 3G netwerk is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G uit bij Wi-Fi verbinding
Hallo,
Weet iemand of er een automatische mogelijkheid bestaat om 3G uit te schakelen wanneer je verbonden bent met Wi-Fi. Op het 3G netwerk is de verbinding op mijn werk en thuis erg slecht om mee te bellen. Op het 2G netwerk (gprs) is de ontvangst prima. Nu heb ik het 3G netwerk meestal uit staan, behalve als ik het onderweg nodig heb, moet ik het met de hand weer aanzetten en nadien weer uitzetten, anders heb ik thuis of op het werk weer een slechte telefoonverbinding. Gr. Mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s schakelt uit bij gebruik Wi-Fi of mobiel internet | Geyzes | iPhone algemeen | 6 | 06-11-13 21:34 |
Wi-Fi valt uit bij filmpjes | ADUMAN | Wi-Fi | 1 | 08-03-13 15:43 |
Contacten verdwijnen bij Wi-Fi verbinding | SSG | Wi-Fi | 2 | 28-02-12 21:11 |
Wi-Fi automatisch uit bij locken | Hollywoodthehell | Wi-Fi | 1 | 10-02-11 12:54 |
Geluidje bij nieuwe Wi-Fi verbinding | vuurvreter | Wi-Fi | 1 | 21-11-10 18:18 |
|
|