na update iphone 5 iOS 7.1 beeld op zwart. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Help!! beste lezers, Ik heb gisteren mijn iphone 5 geupdate. IOS 7.1. Nu heb ik geen beeld meer en hoor alleen siri toon. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na update iphone 5 iOS 7.1 beeld op zwart.
Help!!
beste lezers, Ik heb gisteren mijn iphone 5 geupdate. IOS 7.1. Nu heb ik geen beeld meer en hoor alleen siri toon. Ik heb me simkaart er al uitgehaald, telefoon op netstroom gelegd. geprobeerd om me iphone uit te doen. homeknop en bovenste knop tegelijk ingedrukt, zonder resultaat. Wat nu? hopende dat iemand mij kan helpen. groetjes Daniëlle |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zegt dat je de homeknop en sleepknop tegelijk hebt ingedrukt. Heb je ze lang genoeg vastgehouden?
Eventueel kun je proberen de iPhone te herstellen met iTunes...
|
|||
|
|||
Citaat:
Of je kan zelf je toestel downgraden naar een vorige versie(weet alleen niet de risico's en werkwijze hiervan) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het kan ook zijn dat je je schermgordijn aan hebt gezet. dit gebeurt als je terwijl je voice over aan hebt je 3 keer mer 3 vingers op je scherm tikt doe hetzelfde om het weer uit te zetten. het is ook mogelijk om dit via itunes uit te zetten.
|
|
|||
|
|||
Of je plakt er ff snel een ander scherm in om te kijken of deze dan wel werkt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zwart scherm na update IOS 7.1 | yaelhoep | iPhone algemeen | 2 | 18-03-14 13:41 |
Help mijn iPhone zijn beeld blijft zwart! | frenchmontana | iPhone algemeen | 28 | 15-10-13 12:45 |
Iphone zwart beeld een laatstreepjes | babettegrunder | iPhone algemeen | 1 | 16-01-12 01:05 |
Iphone 3gs zwart beeld | damon93 | iPhone algemeen | 1 | 04-05-11 17:14 |
Iphone zwart beeld witte tekst? | necarten | iPhone algemeen | 1 | 21-07-08 12:38 |
|
|