PLEX op AppleTV discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag via mijn win7 pc, films streamen naar mijn appleTV3. Nou zijn er tig tutorials te vinden, alleen niet een uitgebreide en duidelijke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PLEX op AppleTV
Ik wil graag via mijn win7 pc, films streamen naar mijn appleTV3. Nou zijn er tig tutorials te vinden, alleen niet een uitgebreide en duidelijke versie. Wie heeft wel zo'n tutorial en/of wil mij helpen dit voor elkaar te krijgen.
Alvast dank!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Download de app "air video hd" op je iphone / ipad. Installeer op je windows pc het programma van "air video hd" (Air Video HD - The all-new Air Video). Heb verschillende dingen geprobeerd maar ik vind dit de beste manier om film te kijken op je ATV3. Werkt perfect !!
|
|
|||
|
|||
Thx voor de tip, gaan we testen
|
|
|||
|
|||
top werkt echt heel simpel en goed.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gisteren ook de stoute schoenen aangetrokken en Plex (+connect) geïnstalleerd op atv3.
Was achteraf simpeler dan ik dacht. Werkt in principe goed alleen merk dat sommige films het toch niet kunnen bij houden, dit zijn uiteraard de hele grote. Stream vanaf mijn NAs naar Win7 pc zo naar de atv3. Vanavond de film is rechtstreeks op de pc zetten, kijken of dat scheelt. |
Labels |
appletv3, films, plex, streamen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Plex & Plex Constellation | divanci | iPad algemeen | 1 | 31-05-12 03:21 |
plex | bertone | iPhone Apps | 1 | 30-04-12 10:33 |
Apple TV 2 PLEX probleem | iphoneEd | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 08-07-11 18:26 |
Plex via Ipad en hdmi kabel naar tv hetzelfde als Plex op een Apple TV 2 met JB? | Mischa84 | iPad Apps | 0 | 23-04-11 21:36 |
PLEX app | BruceSV | iPhone Apps | 3 | 10-09-10 17:14 |
|
|