AppleTV 3 fotos van mijn pc naar TV discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Everyone, Wil mijn foto's via appleTV 3 naar TV streamen Ingelogd bij iTunes en via Thuisdeling mappen naar Bibliotheek iTunes Als ik op Foto's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AppleTV 3 fotos van mijn pc naar TV
Hi Everyone,
Wil mijn foto's via appleTV 3 naar TV streamen Ingelogd bij iTunes en via Thuisdeling mappen naar Bibliotheek iTunes Als ik op Foto's alle mappen en dan Toepassen druk gebeurt er niets Hoekrijg ik mijn foto's op iTunes Bibliotheek. Thanks Luc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet airplay in atv3 activeren en vervolgens in itunes airplay kiezen dan kies je in itunes je foto of mp3 of film et vvoila
|
|
|||
|
|||
Hi Peerenbooms,
Mijn ATV is geactiveerd want stream de baseball games via MLBTV en dat gaat opperbest. ik ga via Thuisdeling naar Kies foto's om te delen met AppleTV dan komt Foto's delen uit Maps, maar op Toepassen komt er geen reactie. In het Bestand komt er geen Airplay in voor, waar moet ik het vinden. Thanks in advance Luc |
|
|||
|
|||
in Itunes links boven naast de volume regelaar daar staat een rechthoekje met een driehoekje erin klik daar op en kies apple tv
Kan zijn dat dat voor muziek is maar werkt bij mij ook voor photoos ed Zal morgen nog eens checken |
|
|||
|
|||
Oke het is heel anders dan wat ik eerst schreef
Open itunes Kies map aan bibliotheek toevoegen Kies map met fotoos Kies bestand Kies thuisdeling Kies fotos om te delen met appletv vink aan bij fotos delen uit: Kies geselecteerde mappen of alle mappen Vink in venster alle mappen aan Klik op toepassen Ga nu naar je atv en tv aan Kies computers Kies photos in die bibliotheek mits je de itunes setting goed gedaan hebt En kijk daar staan je te bekijken fotoos Succes |
|
|||
|
|||
ATV foto's
Hi Peerebooms,
Thanks, nadat ik de volgorde heb gevolgd, kom ik tot Toepassen... en verder niets meer. Krijg ik melding op TV dat de verbinding met bibliotheek is mislukt. |
|
|||
|
|||
Laat je itunes op de pc wel aanstaan
|
|
|||
|
|||
Je kunt toch ook je foto's in iCloud zetten en de screensaver van je Apple TV3 instellen op iCloud afbeeldingen?
Of gewoon je scherm dupliceren naar je Apple TV3 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hellppp.. mijn scherm van mijn iphone 5 is stuk hoe krijg ik nu mijn fotos eraf?????? | shiridaatjuh | iPhone algemeen | 7 | 23-10-13 00:39 |
Hoe zet ik mijn fotos over op mijn pc met mijn iphone 5 | elenita | iPhone algemeen | 1 | 19-08-13 02:41 |
Foto: al mijn fotos van mij computer staan in een keer op mijn ipod | miekiek1706 | Muziek, foto & video | 0 | 05-02-13 21:18 |
Fotos van PC naar Ipad 3 | Louqui | iPad algemeen | 5 | 04-11-12 16:55 |
Fotos naar mijn PC | kingkitesurf | iTunes | 2 | 12-09-09 18:51 |
|
|