//

Fotos van PC naar Ipad 3

Fotos van PC naar Ipad 3 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren dames, Sinds vrijdag de Ipad 3 mooi en snel apperaat. Ik ben in het bezit van meerdere Ipads 2 en Iphones 3 GS 4 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-11-12, 12:59
Louqui Louqui is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Standaard Fotos van PC naar Ipad 3

Heren dames,

Sinds vrijdag de Ipad 3 mooi en snel apperaat. Ik ben in het bezit van meerdere Ipads 2 en Iphones 3 GS 4 en 4S. Bij de diversen gezinsleden. Ik heb de nieuwste Itunes en de nieuwste OIS.
Mijn probleem.
De fotos van mijn foto map op de pc naar de Ipad krijgen. Met geen van bovengenoemde apperaten een probleem alleen met de nieuwe Ipad. We praten over ongeveer 10000 fotos. Hij blijft hangen bij 1374 fotos staat onder in het scherm van de Ipad. I tunes geeft de melding "Wachten tot wijzigingen zijn toegepast" Ik heb hem de afgelopen nacht al de hele nacht laten draaien echter geen resultaat.
Diversen malen opnieuw opgestart echter nog geen resultaat. Ik weet het ff niet meer iemand nog een tip, idee?
mvg
Frank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-11-12, 13:27
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Er zijn heel veel mensen die het niet meer weten, lees hier.
Maar even een vraag: hoe groot zijn je foto's (MB) ?
  #3  
Oud 04-11-12, 13:34
Louqui Louqui is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Standaard

De foto bestanden varieren van 100 kB tot 3 a 4 MB.
mvg
Frank
  #4  
Oud 04-11-12, 13:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Louqui Bekijk bericht
De foto bestanden varieren van 100 kB tot 3 a 4
iTunes moet die 10.000 foto's aanpassen aan de resolutie van de iPad 3. Dat kan even duren en kan ook misgaan als er in de map "iPod Photo Cache" al aangepaste foto's staan voor andere resoluties.

Je kan eens proberen om de map "iPod Photo Cache" te wissen en nog eens proberen.

Succes gewenst
  #5  
Oud 04-11-12, 13:40
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Misschien is dit een oplossing:
For Windows users I recommend creating a folder just for syncing with the iPad. Inside this main folder create a folder for each album you want. Don't create any folders inside the album folders. iTunes will not recognize them. Place 'copies' of the pictures you want in each album/folder. That way you are free to move or delete the pictures without worrying about what happens to the originals.

Select the main folder you created when you set up syncing in iTunes. You can either sync all the albums/folder, or you can choose only specific albums/folders. If you have a lot of photos (in the thousands) I recommend choosing the selected albums mode, and only adding one or two per session.

To remove an album, just unselect it in iTunes and sync again.

To add or remove pictures from albums make the changes in the appropriate folder on the computer, then sync the iPad again.
Zie Bron, Twerppoet, 03-21-2012
  #6  
Oud 04-11-12, 16:55
Louqui Louqui is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
iTunes moet die 10.000 foto's aanpassen aan de resolutie van de iPad 3. Dat kan even duren en kan ook misgaan als er in de map "iPod Photo Cache" al aangepaste foto's staan voor andere resoluties.

Je kan eens proberen om de map "iPod Photo Cache" te wissen en nog eens proberen.

Succes gewenst
Het ziet er naar uit dat dit de goude tip is geweest. Hartelijk dank.
mvg
Frank
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fotos en filmpjes van iphone naar ipad Rabbitify iCloud 2 08-10-12 17:07
Foto: fotos naar ipad (originele grote) pieterwillems Muziek, foto & video 6 18-07-12 14:25
Foto: fotos van iphone naar pc overzetten pvandebroucke Muziek, foto & video 1 30-03-11 20:09
fotos copieren naar ipad juan6802 iPad algemeen 3 03-01-11 22:10
Foto: fotos van ipod naar pc (windows) Renodoor Muziek, foto & video 1 15-12-10 14:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:48.