iPad 3 vs iPad mini discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sedert maart 2012 ben ik in het bezit van een ipad 3. Nu onlangs de ipad mini is uitgekomen, zit ik met een dilemma... Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 3 vs iPad mini
Sedert maart 2012 ben ik in het bezit van een ipad 3.
Nu onlangs de ipad mini is uitgekomen, zit ik met een dilemma... Ik vind de afmetingen van de mini heel erg interessant, zeker als je het toestel wil meenemen in je handtas ofzo, zou ik super handig vinden... Het enige waar ik vragen over heb is het display, zou dit een groot verschil uitmaken met mijn ipad 3 (retinadisplay, waar ik nu wel verwend aan ben), of zou dit niet zo gigantisch zijn aangezien het kleinere scherm van de mini? Als ik beslis om een mini aan te kopen, gaat mijn 3 naar mijn man, en verkopen we de ipad 1, ik kan wel mijn 3 niet terug eisen als de mini me niet bevalt... Ik weet dus totaal niet of ik al dan niet spijt zou hebben van mijn keuze... Wat denken jullie ervan, de moeite om over te stappen of niet?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip! Helaas beetje te ver voor mij, ik woon in België, en zou niet onmiddellijk weten waar naartoe om een demomodel te vinden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://easy-m.be/ |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je kan ze zeker bekijken en betasten en op tokkelen in de saturn en de carrefour in brugge . Je hoeft hem daarvoor daar niet te kopen . Gewoon even kijken hoe alles eruit ziet en draait .
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
waarschijnlijk is de beleving op de mini wel hetzelfde qua functies.. maar jij hebt het nu getest: valt het nog mee dat scherm van de mini en het typen erop? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Indien ik voor de mini ga, erft mijn man de ipad 3 en wordt de ipad 1 verkocht. Maar dat hangt geheel van mijn keuze af, dewelke ik niet overhaast wil nemen. Grtz |
|
|||
|
|||
En zo kan het vlug gaan.... Ik ben momenteel deze reactie aan het typen met mijn gloednieuwe ipad mini!
De ipad 1 is sedert deze namiddag verkocht, en zo kon ik mijn nieuwe ipad aankopen. Ik ben er zeer tevreden over, typt handig en is superlicht en mooi! Ben nu nog op zoek naar een geschikte case, want ik ben het lichtgewicht niet gewoon en vrees dat ik hem hierdoor laat vallen... Grtz! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vind het ook jammer dat er voor de iPad 2/3/4 wel een smartcase is, maar voor de mini enkel de smartcover
Ik had graag een smartcase gezien voor de mini |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met je aankoop, ik wacht er toch nog maar even mee.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|