//

AirPlay is weg na update atv3 (moet eerst atv opstarten dan werkt het pas)

AirPlay is weg na update atv3 (moet eerst atv opstarten dan werkt het pas) discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Eigenlijk vreemd van die update naar iOS 8.1, gezien het net met de toestellen dewelke al een update naar iOS 8.1 hebben gehad, niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 11-11-14, 18:09
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Standaard

Eigenlijk vreemd van die update naar iOS 8.1, gezien het net met de toestellen dewelke al een update naar iOS 8.1 hebben gehad, niet meer werkt.
Die protocols daar zal Apple hoogstwaarschijnlijk wel een oplossing voor vinden, alhoewel dat niet het grootste probleem is. Het is vooral het "ontwaken" van de appletv dat nu niet meer automatisch gaat.
We gebruiken ook een Mac, maar die hebben we tot nu toe nog niet verbonden met de Apple TV.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 21-12-14, 14:47
Bvmac Bvmac is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 6
Standaard

Hier nog steeds hetzelfde probleem. Apple TV met IOS 6 doet het perfect, alleen die met IOS 7 moeten we steeds handmatig opstarten. Al verschillende keren contact gehad met AppleCare, maar die kunnen ons ook niet helpen...
  #23  
Oud 22-12-14, 17:08
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Standaard

Ondertussen doet mijn ATV het terug normaal. Gelukkig. Maar toch vreemd dat 'm het eerst wel deed, dan weer niet, en plots weer wel.
Feit is wel dat ook mijn echtgenote haar iPad Air de update naar iOS 8.1 heeft gedaan, terwijl zij eigenlijk nooit naar de ATV streamt...
Misschien herkent de ATV via thuisdeling welke toestellen reeds een update hebben gehad en zorgt het misschien voor problemen indien één van de toestellen niet het juiste OS heeft. Ik denk maar luidop.
  #24  
Oud 23-12-14, 12:26
Bvmac Bvmac is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 6
Standaard

Bij mij doen mijn twee ATV's op IOS 7 het nog steeds niet. Die op IOS6 wel. Ik denk dat ik vandaag nog eens contact opneem met AppleCare. Netwerk is perfect, dus ligt het echt aan de firmware van de ATV. iDevices staan ook op de laatse IOS versie (behalve de toestellen die het niet aankunnen).
  #25  
Oud 28-12-14, 17:31
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Standaard

@ Bvmac : al nieuws van AppleCare ? Misschien hebben we er allemaal wel wat aan.
  #26  
Oud 28-12-14, 18:42
Bvmac Bvmac is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 6
Standaard

Ik moet eerlijk zijn dat het er nog niet van gekomen is. Ik zal zelf nog eens contact moeten opnemen. Ik laat nog iets weten als ik nieuws heb.
  #27  
Oud 30-12-14, 14:06
Bvmac Bvmac is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 6
Standaard

Zonet contact gehad met AppleCare en daar vertelden ze me dat ze het probleem kennen en dat ze er nog steeds mee bezig zijn. Blijkbaar is dit moeilijk om in orde te brengen en moeten we nog steeds wat geduld hebben. Het probleem is al een kwart jaar bekend, maar ze hebben nog steeds geen oplossing. Dus wachten tot een volgende Software Update...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Eerst 3 vragen dan pas installeren majuma iPad Apps 2 30-09-12 13:11
Airplay werkt niet met all Apps met ATV3 jwmeinesz Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 24-03-12 08:29
iPhone: Hoe moet ik jailbraiken ( doe het voor het eerst ) Daveynmgn Jailbreak 6 10-02-12 10:28
Eerst trillen dan pas ringtone... edwinw Jailbreak apps en thema's 3 28-02-11 20:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:53.