Popcorn time op jb Apple tv2 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien dat hier iemand het wel weet want ik kan het nergens vinden en nergens een antwoord krijgen. Hoe krijg ik popcorn time of time4popcorn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Popcorn time op jb Apple tv2
Misschien dat hier iemand het wel weet want ik kan het nergens vinden en nergens een antwoord krijgen.
Hoe krijg ik popcorn time of time4popcorn op mijn jb Apple TV2? Een paar dagen geleden stond er nog iets van op popcorntime.nl maar die website werkt nu niet meer en toen had ik nog geen Apple tv dus had ik er niet zo goed naar gekeken. Ik kan maar niet vinden hoe ik die kan toevoegen. Ik wil het niet via airplay doen want dan had ik gewoon evengoed een laptop met HDMI kabel kunnen zetten. Ik wil het beperken met 1 apparaat. Hopelijk heeft er iemand een idee anders staat er binnenkort een Apple tv2 hier te koop. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voorlopig enkel via airplay ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple TV speelt alleen geluid af van popcorn time | iMarkee | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 10 | 26-03-15 02:03 |
iPhone: Chromecast & Popcorn Time | remco112 | Jailbreak | 4 | 28-02-15 21:10 |
Popcorn time ipad air (jailbreak) | daniel20 | iPad Apps | 8 | 29-12-14 21:37 |
Apple TV2 en Time Capsule | jap74 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 13-10-11 09:25 |
|
|