//

beeld van iPad via Apple-TV naar beamer

beeld van iPad via Apple-TV naar beamer discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik geef voor SeniorWeb een iPad training waarbij ik de beelden van mijn iPad via de beamer doorgeef. Dat wil ik nu gaan doen met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-02-15, 10:55
GerritSchraa GerritSchraa is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Locatie: Leek
Berichten: 4
Standaard beeld van iPad via Apple-TV naar beamer

Ik geef voor SeniorWeb een iPad training waarbij ik de beelden van mijn iPad via de beamer doorgeef. Dat wil ik nu gaan doen met de Apple-TV. Ik heb de HDMI kabel van de Apple_Tv in de Windows laptop gestoken om het daar vandaan weer via VGA naar de beamer te krijgen, maar ik krijg geen beeld.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-02-15, 12:21
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

HDMI op de laptop? Is dat niet alleen maar HDMI-uit? Naar een beeldscherm toe dus? Dan heb je twee (alleen maar) uitgangen aan elkaar gekoppeld.
Ik kan me inderdaad voorstellen dat dat niet werkt. bij mijn weten kan je niet de laptop gebruiken als een soort van hdmi naar vga converter.
Heeft de beamer zelf geen HDMI-ingang?
  #3  
Oud 12-02-15, 10:00
Roewl Roewl is offline
• iOS 8.1
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Peel en Maas
Berichten: 78
Standaard

Blazed heeft inderdaad gelijk. Je Apple TV geeft een uitgaand HDMI signaal en de HDMI poort van je Laptop ook. Prik je HDMI out (van Apple TV) in de VGA poort (van Beamer) met deze kabel: HDMI naar VGA kabel - 1,5 meter - tvkabels

Hopelijk lukt het hiermee?
Mocht je het perse via je laptop willen doen dan denk ik dat je een interface nodig hebt.
Reageren

Labels
appletv, beamer, laptop



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
vga verbinding Ipad4 - beamer toont niet volledige mirror beeld:rechts ontbreekt stuk algoetje iPad accessoires en onderdelen 0 13-09-14 17:03
haperig beeld airplay vanaf macbook pro naar apple tv valentino88 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 27 15-02-13 16:13
apple tv zonder ipad beeld Awater Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 9 11-12-12 15:03
Overzetten van apps/games van oude ipad/oud apple id naar nieuw pad/ nieuw apple ID Hfaber iPad algemeen 7 05-09-12 13:52
Beeld converteren naar iPad 3 Walluuhr iPad algemeen 4 28-03-12 23:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:31.