Geen APPS zichtbaar bij ATV discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds kort zijn de Apps niet meer zichtbaar op mijn AtV. Verder krijg ik geen verbinding met Itunes op mijn laptop. Gebruikersnaam en WW zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen APPS zichtbaar bij ATV
sinds kort zijn de Apps niet meer zichtbaar op mijn AtV. Verder krijg ik geen verbinding met Itunes op mijn laptop. Gebruikersnaam en WW zijn correct en laatste updates geïnstalleerd.
AtV herkend deze laatste niet. Wie heeft een mogelijke oplossing voor mij? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Herstart je Apple TV eens door de omlaag-knop en menuknop ingedrukt te houden tot je het lampje op de Apple TV heel snel ziet knipperen. Werkt het nu wel?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid meer bij streamen na update ATV 7.0 | sha100 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 25-09-14 16:49 |
iPad: Cydia geen apps zichtbaar | boswachter85 | Jailbreak | 1 | 15-12-13 23:42 |
ATV crasht bij selecteren ''apps'' | RRichiej | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 21-02-13 20:04 |
ATV niet zichtbaar op iPad/iPhone | El Krono | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 25-04-12 15:31 |
iPhone: Geen keyboard instellingen zichtbaar bij 4.2.1 | bresbres | Jailbreak | 3 | 19-04-11 01:49 |
|
|