Ethernetverbinding Apple TV werkt niet meer, WIFi wel discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik 4 weken op vakantie geweest ben, werkt de ethernetverbinding van mijn Apple TV (3e generatie) niet meer. Als ik de ethernet kabel er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ethernetverbinding Apple TV werkt niet meer, Wi-Fi wel
Sinds ik 4 weken op vakantie geweest ben, werkt de ethernetverbinding van mijn Apple TV (3e generatie) niet meer. Als ik de ethernet kabel er uit haal en via Wi-Fi contact maak met de modem, gaat het wel goed.
Heb al zitten kijken naar de ip adres instellingen bij ethernet. Heb dit automatisch laten configureren want weet niet goed wat handmatig in te vullen. Moeten deze instellingen hetzelfde staan als wanneer je via Wi-Fi contact maakt? Iemand een oplossing voor mij? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je antwoord, de router herstarten heb ik al een keer geprobeerd en gaf geen oplossing
|
|
|||
|
|||
Als je niet weet hoe je handmatig moet instellen, moet je daar ook (ver) vanaf blijven. Lekker op automatisch/DHCP laten staan.
Controleer even de kabel door er (indien mogelijk) een laptop oid aan te hangen. Of probeer even een andere kabel. Kijk meteen even naar de aansluitingen waar de kabel in zit of daar niet iets geks zit (vuil, beschadigd) |
|
||||
|
||||
Probeer het eens met een andere kabel. Ik heb hetzelfde gehad en zelfs met Apple gebeld. Bleek later dat mijn kabel niet goed meer was.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s, 3G internet werkt niet, Wi-Fi wel? | firefighter133 | iPhone algemeen | 12 | 12-11-12 23:12 |
iPhone 3G, 3G internet werkt niet, Wi-Fi wel? | Thommes | Wi-Fi | 38 | 02-12-10 22:42 |
Push Notifications werkt niet met Wi-Fi wel 3G | haarlem023 | Archief | 1 | 11-11-09 17:41 |
gmail werkt wel op Wi-Fi maar niet op 3g | dennisiphone | Wi-Fi | 0 | 01-11-09 15:30 |
3.0: vind wel Wi-Fi maar werkt niet | tommehh | Wi-Fi | 15 | 28-06-09 19:37 |
|
|