Bluetooth connectie met iPhone/iPad discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Het koppelen van mijn iPhone of iPad met ATV3 via bluetooth lijkt niet te werken. Aan beide kanten zie ik: Andere apparaten.... met een draaiend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth connectie met iPhone/iPad
Het koppelen van mijn iPhone of iPad met ATV3 via bluetooth lijkt niet te werken.
Aan beide kanten zie ik: Andere apparaten.... met een draaiend wieltje, vervolgens gebeurt er niets. Wat is de truuk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tuurlijk is die truc er wel. Hij bestaan alleen uit het feit dat je een nieuwer toestel moet kopen (>4s).
Het is vrijdag middag, een beetje melig. |
|
|||
|
|||
...en gezien de excessieve prijs gaat die er voorlopig niet komen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 6 maakt geen connectie met bluetooth toetsenbord | vespaso | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 20-03-15 01:05 |
geen connectie via kabel of bluetooth naar Computer, toch muziek op IPhone 4 zetten? | jasmijnmaria | iPhone algemeen | 2 | 22-07-14 22:39 |
iPhone connectie in Bluetooth en conference calls | Jaak De Vuyst | iPhone algemeen | 1 | 14-03-14 19:24 |
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad | pauldk | iPad algemeen | 5 | 02-02-11 17:03 |
bluetooth connectie in auto werkt niet meer met 3.0 | akk | iPhone algemeen | 0 | 09-07-09 13:59 |
|
|