geen connectie via kabel of bluetooth naar Computer, toch muziek op IPhone 4 zetten? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Mijn iphone 4 is stuk, hij kan niet meer via de kabel of via bluetooth een connectie maken met de computer. Een Iphone reparatieshop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen connectie via kabel of bluetooth naar Computer, toch muziek op IPhone 4 zetten?
Hoi!
Mijn iphone 4 is stuk, hij kan niet meer via de kabel of via bluetooth een connectie maken met de computer. Een Iphone reparatieshop zei dat er iets goed stuk was binnen in de iphone. Maar ik wil graag nieuwe muziek van mijn computer naar de iphone zetten, hebben jullie misschien een idee hoe ik dat zou kunnen doen? Groet! Jasmijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Spotify geen oplossing?
|
|
||||
|
||||
Werkt Wi-Fi wel nog?
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth maakt geen connectie meer | Sasje04 | iPhone algemeen | 6 | 12-02-13 13:10 |
Foto: foto van iphone naar computer zetten | Middelhoek | Muziek, foto & video | 13 | 19-10-11 14:48 |
Connectie naar computer(s) werkt niet meer | RvR | iPhone algemeen | 2 | 20-10-10 15:12 |
iPhone 3gs maakt geen connectie naar iTues | Pathoo | iPhone algemeen | 3 | 16-12-09 19:33 |
Bluetooth maakt geen connectie. | ferrywalter | iPhone algemeen | 6 | 16-12-09 00:19 |
|
|