iPhone connectie in Bluetooth en conference calls discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Iphone geprogrammeerd om Conference calls automatisch te openen (bellen nummer, pauzeren tot de connectie loopt, ingeven PIN code). Dat werkt prima met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone connectie in Bluetooth en conference calls
Ik heb mijn Iphone geprogrammeerd om Conference calls automatisch te openen (bellen nummer, pauzeren tot de connectie loopt, ingeven PIN code).
Dat werkt prima met de Iphone op zich. Mijn Iphone maakt ook probleemloos Bluetooth verbinding met mijn auto (Mercedes C met stemherkenning). wanneer ik de confcall automatisatie via Bluetooth aanstuur wordt enkel het telefoonnummer correct doorgegeven. De PIN code moet ik dus manueel intikken op de Iphone. Wat in een rijdende auto geen optie is. Iemand ervaring ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde verschijnsel met mijn combinatie (Iphone 3 en bmw 118). zowel handmatig bellen als via instantmeeting. Ben ge-interesseerd in de oplossing.
|
Labels |
bluetooth, conferencecalls, iphone, mercedes, pin |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth maakt geen connectie meer | Sasje04 | iPhone algemeen | 6 | 12-02-13 13:10 |
Dubble Bluetooth Connectie | JOOSTAST | Jailbreak apps en thema's | 1 | 13-02-12 22:42 |
Bluetooth maakt geen connectie. | ferrywalter | iPhone algemeen | 6 | 16-12-09 00:19 |
Bluetooth calls werkt niet meer??? | Smash | Vodafone | 0 | 30-10-09 11:30 |
|
|