Apple tv maakt geen verbinding met i tunes discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een lange tijd de Apple tv 3 generatie weer tevoorschijn gehaald. Ik krijg steeds de melding dat er geen verbinding met iTunes store is. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple tv maakt geen verbinding met i tunes
Na een lange tijd de Apple tv 3 generatie weer tevoorschijn gehaald.
Ik krijg steeds de melding dat er geen verbinding met iTunes store is. Hij komt wel in het menu, maar schiet steeds weer terug naar het scherm om je wachtwoord in te vullen. Als is via AirPlay gekochte films wil kijken wordt steeds het wachtwoord gevraagd terwijl je op de achtergrond de film wel hoort. Soms kan je film wel zien, maar om de zoveel tijd wordt weer het wachtwoord gevraagd. Met 2 kleine kinderen best vervelend. De Apple tv is Up to date qua updates Heeft iemand dit eerder gehad? En wat kan ik er aan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ATV maakt geen verbinding via ethernet | jap74 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 06-12-13 11:22 |
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store | dureappel | iTunes | 3 | 30-12-11 18:28 |
Iphone maakt geen verbinding met pc | jaccovanderkamp | iPhone algemeen | 2 | 31-07-11 18:10 |
iPhone en Hi Prepaid + eindeloos online: geen verbinding met I-Tunes Store | greenalizer | iPhone algemeen | 0 | 01-06-10 15:02 |
app store kan geen verbinding maken met i-tunes | sjaak75 | iPhone Apps | 2 | 15-10-09 14:55 |
|
|